جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 رزمایش طلاب و روحانیون مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: حدود دو هزار نفر از کادر اردوهای جهادی رزمایش «اقتدار عاشورایی» را در یزد برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، رضا پورشمسی، جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران یزدی با بیان اینکه 20 گردان بیت‌المقدس به همراه حدود دو هزار نفر از کادر اردوهای جهادی اقدام به برگزاری رزمایش سراسری «اقتدار عاشورایی» در استان یزد می کنند، گفت: این رزمایش به صورت همزمان در سراسر استان یزد برگزار می شود و به ارائه خدمات به مردم و نمایش توان و اقتدار امنیتی و دفاعی خود می پردازند.

وی با اشاره به زمان برگزاری رزمایش «اقتدار عاشورایی» در استان یزد، افزود: این رزمایش صبح روز پنجشنبه 15 شهریور آغاز می‌شود و یکسری برنامه های عام المنفعه نیز در این رزمایش انجام می گیرد.

این مسئول نظامی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این رزمایش با رویکرد فرهنگی انجام می‌شود بحث ستون کشی مورد توجه قرار گرفته و گروه‌ها از سه مسیر به صورت ستون حرکت می‌کنند و به مسجد روضه محمدیه وارد می‌شوند و پس از اقامه نماز مغرب و عشا به گلزار شهدا عزیمت می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه اگر امروزه مشکلی در کشور وجود دارد به این خاطر است که از مدل های اقتصادی استفاده نکردیم، اظهار کرد: بدون شک در این سال ها هر کجا که انقلابی عمل کردیم به موفقیت رسیدیم و الان هم اگر الگوهای اقتصادی به خوبی در کشور اجرا شود، مشکلات مرتفع می شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha