پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام جلیل محمدی

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان شمالی از شرکت افزون بر ۱۵۰ روحانی و طلبه بسیجی استان در رزمایش رزمی فرهنگی محمد رسول‌الله (ص) ۲ خبر داد.

حجت‌الاسلام جلیل محمدی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی با اشاره به برگزاری رزمایش دوروزه رزمی فرهنگی حضرت محمد رسول‌الله(ص) 2 در استان، اظهار کرد: این رزمایش از نهم شهریورماه در سراسر کشور آغاز شده و بر اساس برنامه تا بیست و نهم این ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه رزمایش حضرت محمد رسول‌الله (ص) 2 در استان خراسان شمالی از دهم شهریورماه آغاز شد، افزود: در این رزمایش در کنار سایر نیروها، 150 طلبه و روحانی بسیجی هم حضور داشتند.

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به اینکه در این رزمایش دوروزه تأمین روحانیان گروه‌های مقاومت بر عهده سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گذاشته شده بود، خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های هشت‌گانه خراسان شمالی درمجموع 90 روحانی و طلبه بسیجی برادر و 60 طلبه خواهر در رزمایش محمد رسول‌الله(ص) 2 حضور داشتند.

وی اضافه کرد: طلبه‌ها و روحانیان شرکت‌کننده در این رزمایش در قالب گروه‌های جهادی به حاشیه شهرهای استان اعزام شده و ضمن دیدار با خانواده‌های مستمند و آسیب‌پذیر، برنامه‌هایی را برای کاهش مشکلات ساکنان این مناطق اجرا کردند.

حجت‌الاسلام محمدی اظهار کرد: رزمایش محمد رسول‌الله (ص) 2 با شرکت خیل انبوه بسیجیان استان و به‌منظور نمایش اقتدار و اقدامات جهادی سپاه با استعداد 16 گردان بیت‌المقدس و به همراه گردان کوثر خواهران و همچنین همراهی 200 گروه جهادی با شعار اقتدار و خدمت در شهرهای مختلف استان برگزار شد.

گفتنی است، بیش از چهار هزار طلبه و روحانی شیعه و سنی در 33 پایگاه بسیج طلاب و روحانیون خراسان شمالی عضو هستند که از این تعداد 11 پایگاه مربوط به طلاب و روحانیان اهل سنت استان است.

از 33 پایگاه بسیج طلاب و روحانیان موجود در استان 15 پایگاه در مدارس علمیه خواهران و برادران استان دایر بوده و شش پایگاه بسیج طلاب و روحانیان نیز در ادارات تبلیغات اسلامی سطح استان فعال هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha