شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ملکی -معاون تهذیب حوزه

حوزه/معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه درگذشت استاد اخلاق و انقلابی، حجت الاسلام و المسلمین حسن عرفان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین ملکی معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه، در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین عرفان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسولُ اللّه ِ صلى الله عليه و آله:

مَوتُ العالِمِ مُصيبَةٌ لا تُجبَرُ وثُلمَهٌ لا تُسَدُّ ، وهُوَ نَجمٌ طـُمِسَ ، ومَوتُ قَبيلَةٍ أيسَرُ مِن مَوتِ عالِمٍ.

ارتحال عالم ربانی و استاد برجسته اخلاق حوزه های علمیه حجت الاسلام و المسلمین آقای حسن عرفان (ره) موجب تأسف و تألم فراوان گردید.

ایشان که از زمره شاگردان علمای اعلام و مراجع بزرگوار شعیه بودند پرتوهایی نه در خور آنان که همساز با فانوس کورسوز خویش برگرفت.

ایشان عمر با برکت خود را در راه تعمیق فهم دینی، گسترش و نشر احکام زلال آل محمد (ص)، تعلیم و تربیت و ارشاد طلاب علوم دینی سپری کرد و تمام دوران زندگی خود را مخلصانه در خدمت حوزه و حوزویان بود.

معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه، درگذشت این استاد اخلاق و وارسته انقلابی حوزه های علمیه را به محضر شریف حضرت صاحب الامر (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و مردم متعهد و ولایتمدار ایران اسلامی و بیت مکرم آن استاد فرهیخته و پاسدار اسلام، تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مقام والاتر و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نماید.

معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه

 

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha