جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه علمیه الزهرا(س) جویبار؛ تبلیغ چهره به چهره طلاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران جویبار گفت : طلاب باید حضور چهره به چهره و پیامبر گونه در متن جامعه داشته باشند.

خانم میرزایی، مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) جویبار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، با اشاره به اهداف اعزام مبلغین به اردوهای جهادی و فضاهای عمومی، بیان کرد: از آنجایی که یکی از رسالت های طلاب علوم دینی ارتباط با مردم و حضور در متن جامعه است؛ لذا برگزاری اردوهای جهادی گزینه بسیار مناسبی برای تحقق این امر است.

وی با یبان اینکه بهترین راه تبلیغ دستورات دینی، جلوه رفتاری خود طلاب و مبلغین است، تصریح کرد: حضور طلاب در جامعه و شنیدن درد دل های مردم باعث ارتباط بیشتر، همدردی و همراهی روحانیون با آنها شده و قطعا این امر طلاب را در نیل به اهداف و انجام رسالتهای خود کمک خواهد کرد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) جویبار، حضور چهره به چهره طلاب در جامعه و پیامبر گونه بودنشان را امری موثر و لازم دانسته و اضافه کرد: حضور نزدیک طلاب در جامعه، مردم را به این باور می رساند که روحانیت از خودشان بوده و دردهای آنها را درک می کند، بنابراین احساس نزدیکی بیشتری با قشر روحانیت داشته و در بسیاری از مسائل با آنها هماهنگ می شوند.

وی در پایان با اشاره به فعالیت های انجام شده توسط طلاب جهادگر، گفت: طلاب و مبلغین با حضور در مناطق محروم و همچنین در فضاها و اماکن عمومی و تفریحی به فعالیت هایی از جمله ارائه مشاوره (تربیتی، اعتقادی، خانواده و...)، برگزاری کلاس های آموزشی(قرآنی، هنری و...)، کار تخصصی با کودک و نوجوان، ورزش، مسابقات و ... پرداخته که با استقبال عموم همراه بود.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha