سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
اخلالگران اقتصادی

حوزه/ کارشناس علوم دینی اهل سنت گفت: دولت و به ویژه قوه قضاییه باید بدون هیچ گونه اغماضی با اخلال گران اقتصادی در کشور برخورد کنند.

ماموستا شيرزاد ایزدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: این روزها همه شاهد تشدید فشارهای کشورهای مستکبر برای تضعیف جمهوری اسلامی و به دنبال آن جبهه مقاومت در منطقه هستیم.

این کارشناس علوم دینی اهل سنت گفت: همان طوری که بیان شد دشمنان به خوبی می دانند که محور و جبهه مقاومت با رهبری ایران در دنیا به وجود آمده و منافع مستکبران را در منطقه و جهان به خطر انداخته است به همین علت به دنبال از بین بردن این وحدت و یکپارچی در جبهه مقاومت هستند.

وی با اشاره به این تشکیل جبهه مقاومت در منطقه منافع دشمنان و استعمارگران را به خطر انداخته است، تاکید کرد: دشمنان که تا چند دهه گذشته بدون هیچ گونه دغدغه ای کشورهای اسلامی را غارت می کنند امروز با مشکلی به نام جبهه مقاومت روبرو شده اند و در این میان رژیم جعلی اسرائیل بیشتر هر کس دیگری از گسترش این جبهه در منطقه بیمناک است.

ماموستا ایزدی ادامه داد: رژیم اسرائیل که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی آخرین سال های بقای خود را سپری می کند، در این چند سال علیرغم هزینه های هنگفت در منطقه برای ایجاد تفرقه و نفاق بین مسلمان، در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

این کارشناس علوم دینی اهل سنت گفت: با این حال باید اذعان کرد که برخی از سران کشورهای اسلامی به راحتی تسلیم کشورهای مستکبر و رژیم اسرائیل شده اند و به قول معروف آب در آسیاب دشمنان مسلمین می ریزند.

وی موضع این کشورهای اسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی را گناهی بزرگ و نابخشودنی عنوان کرد و افزود: همان گونه که اسلام می فرماید، سکوت در مقابل ظلم ظالم کمتر از یاری ظالم نیست، اما با این وجود شاهد جنایات بشری زیادی در منطقه همانند حملات آل سعود به مردم و کودکان بی دفاع یمن هستیم.

ماموستا ایزدی عملکرد آل سعود را برای تاریخ اسلام شرم آور توصیف کرد و گفت: امروز عربستان به جای اینکه در مسیر اسلام واقعی قرار بگیرد، تمام امکانات و اموال خود را در سفره دشمنان قسم خورده و درجه یک اسلام قرار داده است که این رویه برای هیچ فرد مسلمانی قابل قبول نیست.

این کارشناس علوم دینی اهل سنت در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور، ادامه داد: باید گفت که تنها بخش کوچکی از مشکلات اقتصادی کشور به تحریم ها مربوط می شود و بخش بزرگ تر مشکل ما در این حوزه به بی مسئولیتی و سهل انگاری برخی از مسئولان دولتی و ارشد برمی گردد.

ماموستا ایزدی تاکید کرد: دولت و به ویژه قوه قضاییه باید بدون هیچ گونه اغماضی با اخلال گران اقتصادی در کشور برخورد کنند و دستان مافیای اقتصادی را کوتاه کنند، البته این امر میسر نمی شود مگر با همراه و همدلی مردم با نظام و حکومت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha