جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مختار کرمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: جهاد اصلی، خدمت به مردم  و نظامی اسلامی است و این سعادت نصیب هر کسی نمی شود.

حجت الاسلام مختار کرمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: امروز باید گفت که جهاد اصلی خدمت به مردم  و نظامی اسلامی است و این سعادت نصیب هر کسی نمی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به لزوم تقویت روحیه جهادی در مدیران و مسئولان کشور، گفت: به فرموده رسول خدا (ص) «مَن وَلّي شَيئاً مِن اُمُورِ المُسلِمينَ اِلاّ اُتِي بِهِ يومَ القِيامَة وَ يداهُ مَغلُولَتانِ اِلي عُنُقِهِ لا يفُکُّهُما اِلاّ عَدلٌ»؛ هر که ولايت و مسئوليت کاري از امور مسلمانان به او واگذار شود، روز قيامت او را در حالي که دستان او را به گردنش بسته اند مي آورند و چيزي جز عدالت او را از غل و زنجير آزاد نمي سازد، لذا باید مسئولان در انجام وظیفه خود بسیار دقیق و با عدالت عمل کنند.

حجت الاسلام  کرمی تاکید کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند که: کارگزاران نظام باید در مسیر جهادی و انقلابی حرکت کنند،  چرا که خداوند به برکت خون شهدا فرصتی برای خدمت به مردم و تقویت نظام به ما داده و باید از این فرصت بهره ببریم، این فرموده رهبر به گونه ای به معنای همان جهاد در عمل و کارهایمان است.

وی در ادامه گریزی به وضعیت منطقه و کشورهای همسایه داشت و گفت: امروز به برکت نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی شاهد امنیت کامل در کشور هستیم، ولی در منطقه شاهد میدان های نبرد و خونریزی هستیم، پس باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم و در بحث خدمت به مردم کوتاهی نداشته باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha