پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲

حوزه/ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری رزمایش «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار علی رزمجو، امروز در نشست با مدیران و نخبگان عرصه رسانه استان بوشهر از برگزاری رزمایش «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2» خبر داد و گفت: امسال به تناسب تهدیداتی که از درون ما به واسطه دشمن شکل گرفته، قرار شده رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد(ص) 2 در دو مرحله برگزار شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به جزئیات برگزاری این رزمایش اظهار کرد: مرحله اول رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 در 18 شهریور ماه سال جاری در تمامی شهرستان های استان با شرکت گردان های نوع اول و با فراخوان به صورت اردوکشی، ستون کشی و استقرار در اردوگاه انجام می شود.

وی، مدت زمان برگزاری این رزمایش در مرحله اول را 24 ساعت عنوان کرد و ابراز داشت: هدف از برگزاری این رزمایش خدمت رسانی به مردم، نمایش اقتدار مردمی و عمق بخشی دفاع از انقلاب اسلامی است.

رزمجو بیان داشت: همزمان با این رزمایش 200 گروه جهادی هم خدمات قابل توجهی در مناطق محروم ارائه می دهند که تا کنون حدود هزار نفر اعزام شده اند و بقیه هم در قابل تیم ها و گروه هایی سازمان یافته  همچون بسیج محلات، دانشجویی، دانش آموزی و خواهران در حال اعزام هستند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به برخی فعالیت این تیم ها در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 اشاره کرد و ابراز داشت: ویزیت رایگان در حاشیه شهرها و مناطق کم برخوردار و روستاها، کمک به احداث و به سازی و مرمت خانه های نیازمندان، کمک به پاک سازی سواحل و برگزاری آموزش های مختلف در روستاها متناسب با نیازمندی ها و کمک به احداث و به سازی و ترمیم حسینیه ها و مساجد از مهمترین کارها و فعالیت ها در مرحله اول این رزمایش است.

وی با اشاره به مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 گفت: مرحله دوم این رزمایش در هفته دفاع مقدس به صورت تجمع گسترده یک صد هزار نفری از سراسر کشور در تهران برگزار می شود و در بوشهر نیز در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس این تجمع با حضور 20 هزار نفر از بسیجیان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha