سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شیخ احمد قطان و شیخ ماهر عبد الرزاق

حوزه/شیخ احمد قطان رئیس جمعیت "قولنا و العمل" و شیخ ماهر عبد الرزاق رئیس جنبش اصلاح و وحدت با حضور در دفتر سیاسی حزب الله با عبد المجید عمار عضو شورای سیاسی حزب دیدار کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد قطان رئیس جمعیت "قولنا و العمل" و شیخ ماهر عبد الرزاق رئیس جنبش اصلاح و وحدت با حضور در دفتر سیاسی حزب الله با عبد المجید عمار عضو شورای سیاسی حزب دیدار و پیرامون اوضاع سیاسی داخلی و منطقه ای گفتگو کردند.

شیخ قطان: علما و روحانیون در سخنرانی خود وحدتگرا باشند

شیخ احمد قطان بر لزوم تسریع در تشکیل دولت وحدت ملی بر اساس نتایج انتخابات پارلمانی تاکید کرد و گفت: تشکیل دولت موجب کاهش مشکلات اقتصادی می شود.

شیخ قطان بر ضرورت وحدت ملی و اسلامی تاکید و از روحانیون دینی و علما خواست برای مقابله با خطر هایی که امت اسلامی با آن مواجه است، سخنرانی ها و خطابه های خود را حول محور وحدت ارائه دهند.

شیخ عبد الرزاق: مقاومت موجب سرافرازی ملت لبنان شد

شیخ عبد الرزاق از نخست وزیر لبنان خواست که معیار واحدی را برای تشکیل دولت تعیین کند؛ چراکه تأخیر در تشکیل دولت به مصلت امنیت و استقرار اقتصادی لبنان نیست.

وی اشاره کرد: ما در خانه مقاومت تأکید می کنیم که مقاومت در لبنان برای ملت لبنان عزّت و کرامت آورد و به این مقاومت که باعث سر افرازی ملت لبنان بر دشمن صهیونیستی و تکفیری شد، افتخار می کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha