جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قمی

حوزه/ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان این که مردم باید در این دوره تصمیم بگیرند که بایستند، تصریح کرد: رسالت ما این است که همه فعالیت ها حتما بوی جهاد بدهد و تبلیغ مان مصداق جهاد باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین قمی، امروز در همایش «جهاد دائمی به سبک ولی» در مدرسه علمیه سلیمانیه مشهد، با بیان این که تکاپو و تلاش انسان مومن مصداق جهاد است، گفت: در سال 41 پیام حضرت امام(ره) به علما دلالت بر موعظه پروردگار در زمینه جهاد داشت و سال 57 نیز در پاریس با بیانات خود به ایران روح و جان بخشیدند.

وی با بیان این موعظه های حضرت امام(ره) به جهادگران حیات و هستی به رگ های خشکیده می بخشید، ابراز کرد: ایشان همواره تاکید داشتند که باید برای خداوند قیام کنید و در انتقال موعظه پروردگار نسبت به جهادگران اهتمام بورزید.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این معیار که تا مبارزه هست همه ما هستیم، خاطر نشان کرد: تصمیم داریم پرچم لا اله الا الله را بر قلل رفیع کرامت به اهتزاز درآوریم و می دانیم که عزت و حیات در سایه مبارزه است و اولین گام در مسیر مبارزه، اراده و تصمیم می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان این که مومنی که قیام کرده فاصله زیادی تا جهاد ندارد، اظهار کرد: از یک قیام مستمر و دائمی در طول تاریخ به عنوان مجاهدت نام می برند؛ عده ای می گویند بنای اسلام از روز اول به این بوده که قتال کند و بعدا به این شکل درآمده که جز مطالعه کاری نکند اما بدانید که مجاهده گاهی به مقاتله نیز می انجامد.

وی با بیان این که شکل ناقصی که از اسلام می خواهند تا در حوزه های علمیه عرضه می شود بدین شکل است که خاصیت انقلابی و حیاتی اسلام را از آن بگیرند و اسلامِ بدون مجاهدت درست کنند، اظهار کرد: این جریان از نظر حضرت امام(ره) خطر بزرگی است، بنابراین طلاب حوزه های علمیه امروزه دوره پرمخاطره ای را پشت سر می گذارند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این که مردم باید در این دوره تصمیم بگیرند که بایستند، زیرا این زمان با ایستادگی گذرانده می شود، اظهار کرد: آنان به اسلام علاقمندند؛ اگر اسلام ناب و انقلابی عرضه شود مردم تصمیم می گیرند بایستند یعنی رسالت ما این است که همه فعالیت ها حتما باید بوی جهاد بدهد و تبلیغ رفتنمان مصداق جهاد باشد.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان این که روز جنگ احزاب همه آمده اند ریشه را بکنند، اما نتوانستند، بیان کرد: باید گفت که فشار روز به روز سنگین تر می شود و در این مسیر آنانی که به سُنن الهی باور دارند می دانند که اتفاقات بزرگی پیش رو است.

وی با بیان این که باید مردم را آماده کرد تا در این مقطع پرمخاطره پای ولایت بایستند و به ظهور حضرت دست پیدا کنیم، افزود: آرزو داریم که خداوند به ما توفیق دهد مسیر مجاهدت مومنانه علوی را همراه با رهبری دنبال کنیم. بدانید بر دوش همه ما مسئولیتی افزون قرار دارد که امیدواریم در این راه خداوند لحظه لحظه عمر ما را در تبلیغ مصداق مجاهدت مومنانه قرار دهد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha