شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
میثم تمار

حوزه/ همایش تبلیغی «میثم تمار» با محوریت خطابه و منبر انقلابی و با موضوع «فتنه اقتصادی دشمن» در لرستان برگزار می شود .

حجت الاسلام علی ابراهیمی، رئیس موسسه امیر بیان شعبه استان لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه اولین همایش تبلیغی «میثم تمار» روز شنبه 17 شهریورماه ساعت ۱۴:۳۰ در خرم آباد برگزار خواهد شد، گفت: این همایش در سالن حوزه هنری استان با محوریت «فتنه اقتصادی» ویژه خواهران و برادران طلبه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دشمن توطئه های خود را برای ضربه زدن به اهداف انقلاب اسلامی و تضعیف روحیه انقلابی گری در جامعه بکار گرفته است، بیان داشت: ضرورت دارد مبلغان در این خصوص به علم روز برای مقابله با این هجمه ها مجهز باشند، لذا در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی این همایش با سرفصل های مختلف برای مقابله با این هجمه ها بری مبلغان برگزار خواهد شد.

رئیس موسسه امیر بیان شعبه استان لرستان ادامه داد: سخنرانان این همایش سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، مهندس ابدالی عضو انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی و حجت الاسلام قدیری، کارشناس فعال در عرصه رسانه و فضای مجازی خواهند بود.

وی در پایان با بیان اینکه شرکت در این همایش برای طلاب و مبلغان آزاد است، افزود: در این همایش همچنین شیوه تبلیغ اثرگذار در ماه های محرم و صفر و تبیین محصولات محرم 97 با سخنرانی مدیر موسسعه امیر بیان شعبه لرستان برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha