سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
جنبش جهاد اسلامی و جنبش امت شیخ عبدالله جبری

حوزه/ شیخ عبد الله جبری دبیر کل جنبش امت لبنان از احسان عطایا نماینده جنبش جهاد اسلامی در لبنان و ابو وسام منور مسئول روابط خارجی این جنبش استقبال کرد و دو طرف پیرامون تحولات عربی و منطقه ای به ویژه فلسطین گفتگو کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ عبد الله جبری دبیر کل جنبش امت لبنان از احسان عطایا نماینده جنبش جهاد اسلامی در لبنان و ابو وسام منور مسئول روابط خارجی این جنبش استقبال کرد و دو طرف پیرامون تحولات عربی و منطقه ای، به ویژه فلسطین گفتگو کردند.

دو طرف تجاوز رژیم صهیونیستی به جمهوری عربی سوریه را محکوم کرده و گفتند: رژیم اسرائیل با تشویق سیاست های دولت آمریکا اراضی سوریه را هدف قرار داده و زیر ساخت های آن را نابود کرده است.

دبیر کل جنبش امت و نماینده جهاد اسلامی بر ضرورت وحدت نیرو های مقاومت فلسطین و عربی برای مقابله با هجمه های استعمارگرانه صهیونیست که هدف آن حذف مسئله فلسطین است، تاکید نموده و اشاره کردند از جمله این هجمه ها؛ انتقال سفارت آمریکا به قدس، تصویب قانون دولت یهودی و قطع کمک مالی آمریکا به آنروا است که هدف آن لغو حق بازگشت ملت فلسطینبه سرزمین و اسکان آوارگان در کشور دیگر است.

همچنین دو طرف خواستار تحکیم روابط لبنان و فلسطین و تقویت موضع گیری های مخالف سیاسیت های آمریکا شدند و گفتند: نباید اجازه داده شود که طرح شهرک نشینی صهیونیست ها توجیه شود و باید پایداری و ثبات آوارگان از طریق تأمین حقوق انسانی و اجتماعی آنان تقویت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha