جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خوزستان گفت: تعامل بسیج طلاب با مدیران مدارس علمیه، می‌تواند همبستگی جامعی را برای اجرای برنامه‌های مشترک و همسو که به مقابله با هجمه‌های اعتقادی دشمنان منجر می‌شود، ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در جمع مدیران مدارس علمیه، با بیان اینکه بسیج طلاب یک فرصت ویژه در اختیار مدیران مدارس علمیه برای انجام برنامه‌های گسترده فرهنگی-بصیرتی است، اظهارداشت: مدیران مدارس علمیه می‌توانند بخشی از برنامه‌های مدنظر خودشان را با کمک بسیج طلاب به نحو مطلوبی برگزار کنند.

وی در ادامه گفت: اگر نگاه مدیران مدارس بر این باشد که «بسیج طلاب، به پایگاه‌های بسیج مدارس، برنامه دهد و با تأمین اعتبار، آن را اجرا کند»، نگاهی اشتباه است؛ چراکه تعارضی میان برنامه‌ریزی مدیران مدرسه با بسیج طلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، تصریح کرد: مدیران مدارس علمیه باید ضمن برنامه‌ریزی فعالیت‌های در پیش رو، از بسیج طلاب به عنوان یک پتانسیل و فرصت ویژه برای تحقق برنامه‌هایشان بهره‌برداری کنند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، اجرای برنامه‌های فرهنگی، اردویی، سیاسی و سازندگی را جزئی از شرح وظایف بسیج طلاب دانست و بیان کرد: با توجه به این مسأله، مدیران مدارس علمیه می‌توانند حول این محورها، برنامه‌های جامعی را با کمک بسیج طلاب انجام دهند.

وی در پایان گفت: تعامل بسیج طلاب با مدیران مدارس علمیه، می‌تواند همبستگی جامعی را برای اجرای برنامه‌های مشترک و همسو که به مقابله با هجمه‌های اعتقادی دشمنان منجر می‌شود، ایجاد کند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha