پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمد نجفی زاده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بجنورد گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون نعمت ولایت فقیه و جان فشانی شهدا در جبهه های مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در خراسان شمالی، حجت الاسلام محمد نجفی زاده، امروز در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بجنورد، با اشاره به برگزاری مراسم حج تمتع امسال، اظهار کرد: در حج امسال مأموران کشور عربستان برای ایران و زائران ایرانی عزت و احترام زیادی قائل بودند.

وی افزود: ایران از معدود کشورهای خارجی بود که مأموران عربستانی برای زائران آن عزت و احترام قائل بودند، به گونه ای که این موضوع کاملا مشهود بود.

حجت الاسلام نجفی زاده تصریح کرد: عربستانی ها پیش از انقلاب به ایرانی ها «اخ الیهود» یا برادر یهودی ها می گفتند، اما اکنون فهمیده اند که ایران و ایرانی دشمن سرسخت صهیونیست ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: این عزت تنها به برکت ولایت و نثار خون شهدای ایران در جبهه های مختلف محقق شده است.

حجت الاسلام نجفی زاده با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در دنیا عزت و قدرت دارد، اظهار کرد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی و مسلمان ایرانی به برکت خون شهدا و ولایت حاصل شده، از این رو باید قدردان ولایت و جان فشانی شهدا باشیم.

وی با اشاره به اینکه رهبری و ولایت فقیه عمود خیمه نظام و انقلاب اسلامی است، افزود: موضع گیری های رهبر معظم انقلاب در موضوعات داخلی، منطقه ای و بین المللی این عزت بی نظیر را برای ایران اسلامی و مردم ایران فراهم کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha