شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین قریشی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خطاب به دست اندرکاران مساجد، گفت: حضور کودکان و نوجوان در مسجد ممکن است موجب ایجاد سر و صدا شود، اما این مشکلی ندارد و نباید آنان را از مساجد فراری داد.

به گزارش خبرگزاری « حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) خیابان کوهنورد، منطقه کشتارگاه ضمن دعوت مردم به وحدت، گفت: دشمن در جایی که اختلاف باشد می تواند پیروز شود اما در جایی که وحدت و اتحاد باشد دشمن شکست خواهد خورد.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: شیعه و سنی باید در جامعه و محله وحدت داشته باشند، چرا که دشمن در فکر اختلاف افکنی است، لذا ما نباید این امکان را به دشمن بدهیم و باید جلوی اختلاف را بگیریم.

وی افزود: نگذارید دیگران در بین اهالی مسجد و محله اختلاف ایجاد کنند، اگر در مسجد اختلاف باشد مسجد سرپا نخواهد بود و به تبع آن محله نیز آباد نمی شود.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به  اهمیت حضور جوانان در مساجد گفت: برای جوانان ارزش قائل شوید، چرا که وقتی جوانی در اوج لذت و نیاز دنیوی به مسجد می آید، یعنی در راه درست قدم بر می دارد.

وی خطاب به دست اندرکاران مساجد، گفت: حضور کودکان و نوجوان در مسجد ممکن است موجب ایجاد سر و صدا شود، اما این مشکلی ندارد و نباید آنان را از مساجد فراری داد.

امام جمعه ارومیه در ادامه به بیان توصیه هایی در مورد عزاداری ایام محرم پرداخت و گفت: در ایام عزاداری اباعبدالله(ع) قبل از سینه زنی و زنجیرزنی به سخنرانی روحانی مسجد گوش دهید. عزاداری بر امام حسین(ع) باید همراه با شناخت باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha