جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه الغدیر اهواز

حوزه/ آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه الغدیر اهواز، با حضور نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین عمامه گذاری ۸ نفر از طلاب مدرسه علمیه الغدیر اهواز، با حضور آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجج اسلام و المسلمین حیدری، عضو خبرگان رهبری، بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان و سایر علمای بلاد و مردم منطقه پادادشهر اهواز برگزار شد.

در این مراسم جمعی از شاعران و وعاظ مطرح استانی، به بیان ابیات و مضامینی به زبان عربی در وصف کرامت حضرت امیرالمؤمنین(ع) پرداختند.

همچنین در ابتدای حجت الاسلام و المسلمین حیدری، تولیت مدرسه علمیه الغدیر، ضمن خوشامدگویی به علمای حاضر در مجلس، به بیان نکاتی پیرامون عظمت انقلاب اسلامی ایران و ترس استکبار از ترویج فرهنگ مقاومت در کشورهای منطقه پرداخت.

اما سخنرانی آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان به عنوان بخش اصلی مراسم، حول محور اتحاد مردم خوزستان در جنگ اقتصادی دشمن بود که وی در این رابطه، تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال تفرقه‌اندازی میان مردم با حربه معیشت و اقتصاد است.

وی ادامه داد و گفت: دشمنان تلاش دارند تا تضعیف نظام اقتصادی کشور، مردم را نسبت به اصل نظام بدبین کنند؛ اما آنها بدانند که کور خوانده‌اند و هیچ‌گاه به اهداف شومشان نخواهند رسید.

لازم به ذکر است، پس از سخنان نماینده ولی فقیه، 8 نفر از طلاب مدرسه علمیه الغدیر به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha