جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عادل

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از اعزام حدود ۴۰۰ روحانی مبلغ به مناطق و استان های محروم و حاشیه ای کشور در دهه نخست محرم امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام غلامرضا عادل، ظهر امروز در دیدار جمعی از سرگروه های تبلیغی سازمان اوقاف به استان های کشور با آیت الله العظمی سبحانی با اشاره به این که بحث اعزام مبلغ در مناسبت هایی چون محرم و صفر یکی از برنامه های کلیدی اوقاف را تشکیل می دهد، اظهار داشت: سرگروه های مبلغان استان های کشور که از سوی سازمان اوقاف سازماندهی شده اند در طول سال هشت نوبت به نقاط مختلف کشور اعزام می شوند.

وی افزود: اعزام مبلغ اوقاف البته منحصر به دهه های مرسوم همچون دهه اول ماه محرم و یا فاطمیه و ماه مبارک رمضان نمی شود بلکه ما در ایام مهم سال همچون نوروز نیز اقدام به اعزام مبلغ ویژه امامزادگان سراسر کشور می کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین با اشاره به این که امسال از سوی این سازمان دو هزار مبلغ ویژه دهه اول محرم به سراسر کشور اعزام می شوند، گفت: با توجه به تاکید فراوان علما و مراجع معظم تقلید مبنی بر توجه بیشتر به مباحث تبلیغی در مناطق محروم و حاشیه ای کشور ، حدود 400 نفر از این مبلغان به همین مناطق اعزام می شوند.

وی با بیان این که در آینده نزدیک طرح ساماندهی مطلوب مبلغان بومی به اجرا در می آید، ابراز داشت: درسنامه و کتاب های محتوایی برای مبلغین تهیه شده و در اختیار آن ها قرار می گیرد تا بتوانیم با وحدت رویه و انسجام کامل به اهداف از پیش تعیین شده دست یابیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha