پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مرکز مشاوره

حوزه/ دوره آموزش تربیت مشاور حوزوی با ثبت نام از بانوان علاقه مند حوزوی دارای مدرک کارشناسی به بالا در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، به منظور تأمین نیروی انسانی مرکز مشاوره حوزه علمیه یزد و توسعه مشاوره اسلامی خانواده، دوره تربیت مشاور با ثبت نام از بانوان حوزوی دانش آموخته سطح دو به بالا، برگزار می شود.

 دارا بودن مدرک سح دو(کارشناسی)، قبولی در مصاحبه و تأهل و پرداخت مبلغ دوره و پرداخت هزینه دوره از شرایط اولیه ثبت نام به شمار می رود، در پایان دوره نیز در صورت کسب امتیازات لازم تئوری و عملی، به تأیید شدگان نهایی گواهی پایان دوره از سوی جهاد دانشگاهی اعطا می شود.

اولین دوره تربیت مشاور به صورت مقدماتی شامل ۱۲۰ ساعت تئوری و کارورزی شامل ۲۴ ساعت روانشناسی رشد و کاربردهای آن در مشاوره(رشد پیش زادی، کودک، نوجوان، جوان، میانسال و پیری)، ۳۶ ساعت آسیب شناسی رفتاری و روانشناختی(عمومی، کودکان و نوجوانان)، ۱۲ساعت اصول و فنون مشاوره، ۱۲ ساعت کارورزی مهارتهای مشاوره و ۳۶ ساعت فنون تغییر رفتار از جملهشناختی، رفتاری، روانشناسی مثبت و روانشناسی اسلامی به شمار می رود.

این گزارش می افزاید: از مزایای اجرای این طرح بهره مندی شرکت کنندگان از اساتید مجرّب حوزه علمیه قم، دریافت گواهی معتبر از جهاد دانشگاهی، امکان شرکت در دوره های تکمیلی و تخصصی و اولویت به کارگیری در مرکز مشاوره و برنامه های معاونت تهذیب خواهد بود.

برپایه این گزارش، علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد مراجعه نمایند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha