پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان، بر لزوم نظارت ویژه دولت و مراجع قضایی بر بازار کالای های اساسی داخلی، تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه الغدیر اهواز، با بیان اینکه دشمن به دنبال تفرقه‌اندازی میان مردم با حربه معیشت و اقتصاد است، اظهار داشت: اتحاد مردم خوزستان در جنگ اقتصادی دشمن، می‌تواند به سرمشقی برای دیگر اقوام و استان‌های کشور تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: دشمنان تلاش دارند تا تضعیف نظام اقتصادی کشور، مردم را نسبت به اصل نظام بدبین کنند؛ اما آنها بدانند که کور خوانده‌اند و هیچ‌گاه به اهداف شومشان نخواهند رسید.

آیت الله موسوی جزایری، با تأکید بر اینکه دولت باید از هاله ای که دور خود کشیده بیرون بیاید، اظهار داشت: چرا برخی مسئولین نسبت به اوضاع کشور بی‌خیال هستند! به گمانم آنها هاله و حصاری دور خود کشیده و گویی که از هیچ چیز خبر ندارند! ما نیازمند مدیران جهادی و دغدغه مند هستیم.

امام جمعه اهواز، با تأکید بر توجه ویژه دولت به حل مسأله اشتغال، تصریح کرد: همین که دولت با ایجاد ساختارها و قوانینی، مسأله اشتغال جوانان را حل کند، بار سنگینی از دوش مردم و خانواده‌ها برداشته خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، در پایان، ضمن ابراز گلایه از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها، بر لزوم نظارت ویژه دولت و مراجع قضایی بر بازار طلا، ارز و کالاهای ضروری و موردنیاز مردم تأکید کرد.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha