شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه الغدیر اهواز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حیدری، به فریضه حج اشاره کرد و بیان داشت: در حج ۹۷ به عینه شاهد این بودیم که وحدت مسلمانان چگونه می‌تواند مانع دشمنان شود و حج امسال، نمونه بارزی از وحدت بین مسلمین بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه الغدیر اهواز، طی سخنانی پیرامون عظمت انقلاب اسلامی ایران و ترس استکبار از ترویج فرهنگ مقاومت در کشورهای منطقه، اظهار داشت: امروز با توجه به شکست‌های پی‌درپی دشمنان در منطقه، به شدت در تلاش برای ترویج نفاق در جوامع اسلامی هستند.

وی با بیان این که دشمنان به شدت از ترویج فرهنگ مقاومت وحشت دارند، گفت: امروز یکی از راهبردهای اساسی دشمنان، مقابله با فرهنگ مقاومت و جلوگیری از توسعه و گسترش آن در کشورهای مستضعف است.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری، به فریضه حج اشاره کرد و بیان داشت: در حج ۹۷ به عینه شاهد این بودیم که وحدت مسلمین چگونه می‌تواند مانع دشمنان شود و حج امسال، نمونه بارزی از وحدت بین مسلمین بود.

 

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha