پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شهدای روحانی قزوین

حوزه/ سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین به صورت شبانه روزی در حال جمع آوری دست نوشته ها، صوت، و ... شهدای روحانی است و فراخوان گسترده ای در سطح استان اعلام شده و خوشبختانه آثار فاخر و ارزشمندی را نیز جمع آوری کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، در جلسه ستاد کنگره شهدای استان قزوین، گفت: سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین به صورت شبانه روزی در حال جمع آوری دست نوشته ها، صوت، و ... شهدای روحانی است و فراخوان گسترده ای در سطح استان اعلام شده و خوشبختانه آثار فاخر و ارزشمندی را نیز جمع آوری کرده است.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین ادامه داد: بیش از ده کتاب مربوط به شهدای روحانی و طلبه حوزه علمیه قزوین در موضوعات مختلف و داستان و خاطره به چاپ رسیده که در کنگره شهدای استان قزوین رونمایی خواهند شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به فراخوان جمع آوری آثار شهدای روحانی، تعداد آثار و عکس به دبیرخانه کنگره ارسال گردید که تا پایان سال جاری به چاپ خواهند رسید.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: جمعآوری وصایای شهدا و مکتوب کردن آنها کار بسیار بزرگی است که انجام آن مختص به یکدستگاه نیست و یکی از دغدغههای مقام معظم رهبری است وحیات ما در گرو حفظ آثار شهدا و وصایای آنان است و باید در اینباره تمام اهتمام خویش را بهکار بگیریم.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیو ن استان قزوین تصریح کرد:، شهدا ثابت کردند که با دست خالی ولی ایثار و فداکاری می شود بهترین مدال های افتخار را ثبت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha