جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ابراهیمی

مدیر موسسه تخصصی امیر بیان شعبه استان لرستان با اشاره به اینکه امروز مردم از وضعیت اقتصادی گله مند هستند و مشکلات اقتصادی فراوانی دارند، گفت: ایام محرم و صفر فرصتی مغتنم برای انعکاس خواسته ها و مطالبات مردمی در منابر است

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام علی ابراهیمی، عصر امروز در اولین همایش تبلیغی «میثم تمار» در سالن همایش های حوزه هنری استان لرستان، با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم، بیان داشت: ایام محرم و صفر فرصتی مغتنم برای انعکاس خواسته ها و مطالبات مردمی در منابر است و در این راستا  مبلغان باید کوشا باشند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب همه تلاش خود را برای  ضربه زدن به کیان اقتصادی ایران اسلامی و فشار آوردن به مردم ایران اسلامی به کار گرفته اند، افزود: برای حل مشکلات اقتصادی مردم  باید با حرکت جهادی تلاش کرد.

مدیر موسسه تخصصی امیر بیان شعبه استان لرستان با اشاره به اینکه امروز مردم از وضعیت اقتصادی گله مند هستند و مشکلات اقتصادی فراوانی دارند، خاطر نشان کرد: وظایف مبلغان برای همراهی با مردم انعکاس مطالبات مردم است.

حجت الاسلام  ابراهیمی با اشاره به اینکه موسسه امیر بیان در طول سال با برگزاری دوره های متعدد با هدف ارتقاء دانش خطابه برای مبلغان تلاش دارد تا مبلغان در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات مردمی در جامعه رسالت خود را انجام دهند، یادآور شد: در این راستا مبلغان دانش  خود را زیر نظر اساتید مجرب حوزه و دانشگاه فرا می گیرند.

وی با اشاره به تولیدات چند رسانه ای با موضوعات اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: شاه کلید حل مشکلات کشور مدیریت جهادی با نگاه به  شاخصه های قرآنی در مدیریت مردمی است .

وی در پایان تولید کتاب ماموریت حسین نجات امت از جاهلیت مدرن و محصول چند رسانه ای از کربلای حسینی تا کربلای خمینی و عرفان کربلا را از دیگر محصولات این موسسه تبلیغی برشمرد و گفت: مبلغان با مطالعه این کتب در منابر خود از سرفصل های این منابع استفاده نمایند. 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha