پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کرسی آزاداندیشی

حوزه/ حجت الاسلام جوکار از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در مدرسه چهارده معصوم(ع) برازجان خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جاری کرسی های آزاداندیشی را نسبت به سال گذشته افزایش خواهیم داد.

حجت الاسلام محمد جوکار امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، با اشاره به آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان، گفت: در سال تحصیلی جدید تعداد 10 طلبه جذب شده است که با احتساب این افراد تعداد طلاب مدرسه به 85 نفر می رسد.

مدیر مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان تعداد اساتید این مدرسه را هشت نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد شش استاد تمام وقت و دو استاد پاره وقت عهده دار تدریس کتب حوزه در این مدرسه هستند.

وی با اشاره به برنامه های امسال مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان برای طلاب اظهار کرد: تاکید امسال ما بر اجرای طرح نظام جامع تهذیبی است که در بالا بردن معنویت و اخلاق طلاب می تواند بسیار موثر باشد.

حجت الاسلام جوکار از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در این مدرسه خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جاری با تاکید بیشتری بر این برنامه کرسی های آزاداندیشی را نسبت به سال گذشته افزایش خواهیم داد؛ همچنین شرکت طلاب در جشنواره های پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) و علامه حلی(ره) در سطح استانی و کشوری یکی دیگر از اهداف مهم این مدرسه در سال تحصیلی جدید است.

مدیر مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان با اشاره به برخی برنامه های این مدرسه در حوزه پژوهش، اظهار داشت: با توجه به برگزاری دو جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) و علامه حلی(ره)، به منظور تقویت طلاب در این عرصه کارگاه های مقاله نویسی و پژوهشی را با حضور اساتید مجرب هر هفته در این حوزه برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سطح یک و دو در این مدرسه تدریس می شود، تعداد پایه های تحصیلی این مدرسه را 9 پایه عنوان کرد و گفت: تعداد 85 نفر از طلاب در این پایه ها تحصیل می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha