پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طلایه داران تبلیغ در بوشهر

حجت الاسلام سروستانی گفت: همایش طلایه داران تبلیغ بوشهر به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان در سالن شهید آوینی اداره کل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، امروز در نشست با جمعی از مبلغان دینی از برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ بوشهر در آستانه فرا رسیدن ماه محرم الحرام خبر داد  و گفت: این همایش ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۱۹ شهریور ۹۷ در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: این همایش با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و با حضور مبلغان دینی برگزار می شود

گفتنی است، همایش طلایه داران تبلیغ ویژه مبلغین و مبلغات اعزامی ماه محرم بوده و قرار است در آن آخرین بایسته ها و روش های تبلیغ و تبیین معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و همچنین راه های ترویج سبک زندگی حسینی در جامعه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

از محورهای مهم همایش مذکور تقویت روحیه مقاومت و انقلابی گری در جامعه، تقویت باورهای دینی و مبارزه با آسیب های اجتماعی و احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha