پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رزمایش «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲»

مرحله نخست رزمایش «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲» از صبح امروز با حضور بسیجیان همیشه در صحنه در کنار آب های نیلگون خلیج فارس بوشهر آغاز شد و بسیجیان با در دست دشت پرچم های عاشورایی و لبیک یا حسین(ع) و فریاد لبیک یا خامنه ای حضورشان را در صحنه اعلام و اقتدار خود را به رخ دشمن کشیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، مرحله نخست رزمایش «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲» از صبح امروز با حضور بسیجیان همیشه در صحنه، در کنار آب های نیلگون خلیج فارس آغاز شد و بسیجیان با در دست داشتن پرچم های عاشورایی و لبیک یا حسین(ع) و فریاد لبیک یا خامنه ای حضورشان را در صحنه اعلام و اقتدار خود را به رخ دشمن کشیدند.

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در حاشیه برگزاری این رزمایش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر گفت: مرحله اول رزمایش عاشورایی سپاهیان محمد(ص) با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت با حضور تعدادی از گردان های الی بیت المقدس سپاهیان حضرت محمد رسول الله از امروز به مدت ۲۴ساعت در کنار ساحل همیشه نیلگون خلیج فارس برگزار می شود .

سرهنگ عبدالرضا دشتی افزود: پیام این رزمایش به دشمنان خارجی و تعداد معدود عناصر خود فروخته داخلی هم این است که مردم قدرشناس ایران اسلامی هستند و به لطف الهی به پای انقلاب خود با تمام وجود ایستاده و با تاسی به مولایشان امام حسین(ع) با تمام وجود در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی خواهند ایستاد و با همدلی و همراهی مشکلات موجود را پشت سر خواهند گذاشت .

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر تصریح کرد: هدف این نمایش اقتدار بسیجیان و ایجاد امید در دل آحاد مردم مومن و انقلابی شهرستان و استان و ایجاد ناامیدی در دل دشمنان خواهد بود.

وی افزود: بسیجیان در همه صحنه ها حضوری فعال دارند و در بحث خدمت رسانی به مردم 22 گروه جهادی در سطح شهرستان فعالیت می کنند و ضمن اینکه اقتدار خود در بحث رزمی به رخ همه دشمنان می کشند در بحث خدمت رسانی هم کمک می کنند.

دشتی اظهار داشت: تقویت روحیه نیروهای انقلابی و حفظ انسجام سازمانی بسیجیان یکی دیگر از اهداف برگزاری این رزمایش است که بسیجیان با این حضور نشان دادند که در خط ولایت و نظام هستند.

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر به برنامه های این رزمایش اشاره کرد و گفت: بعد از پیاده روی و استقرار در مقرها موضوع نهضت روشنگری و تمرینات آموزش تئوری گردانی را داریم و بعدازظهر برای انجام کارهای عملی و رزم شبانه به محل رزمایش در منطقه عمومی لیان بوشهر اعزام می شوند.

بر اساس این گزارش رزمایش «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲» در همه شهرستان های استان به صورت همزمان آغاز شده و در آن خدمت رسانی مردمی و ویزیت رایگان در حاشیه شهرها و مناطق کم برخوردار و روستاها، کمک به احداث و به سازی و مرمت خانه های نیازمندان، کمک به پاک سازی سواحل و برگزاری آموزش های مختلف در روستاها متناسب با نیازمندی ها و کمک به احداث و به سازی و ترمیم حسینیه ها و مساجد از مهمترین کارها و فعالیت ها در مرحله اول این رزمایش است.

همچنین مرحله دوم این رزمایش در هفته دفاع مقدس به صورت تجمع گسترده یک صد هزار نفری از سراسر کشور در تهران برگزار می شود و در بوشهر نیز در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس این تجمع با حضور 20 هزار نفر از بسیجیان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha