چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
محمود الله مرادی

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: امروز در بحث امر به معروف و نهی از منکر باید گفت که حفظ نظام اسلامی از مهمترین و کلیدی ترین معروف ها می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، محمود الله مرادی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دشمنان به دنبال این هستند که با ایجاد شبهات عقیدتی و دینی در بین مردم، جامعه را از مسیر اصلی خود که همان راه امام خمینی(ره) و شهیدان این مرز و دیار است منحرف کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: امروز در بحث امر به معروف و نهی از منکر باید گفت که حفظ نظام اسلامی از مهمترین و کلیدی ترین معروف ها می باشد.

وی ادامه داد: در دین مبین اسلام اسراف به عنوان یکی از گناهان بزرگ مطرح شده، ولی متاسفانه بازهم شاهد اسراف در جامعه هستیم و به عینه می بینیم که در مصرف مواد غذایی، کالاهای اساسی و... در کشور صرفه جویی صورت نمی گیرد.

الله مرادی در ادامه سخنان خود بیان داشت: اگر مردم در کنار دولت باشند، بی شک مشکلات اقتصادی و معیشتی به راحتی کنترل خواهد شد، لذا همه باید در این زمان خاص از تاریخ کشور به خوبی بحران ها را پشت سر بگذاریم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: همه جامعه به نوعی در سرنوشت خود و کشور مسئول هستیم و باید گفت که مردم و ملت در شرایط کنونی کشور می توانند بسیار موثر عمل کنند.

وی اظهار داشت: همه مسئولان و مدیران ارشد دولت باید با حرکتی جهادی، به دنبال رفع مشکلات مملکت باشند و مردم نیز باید در این راه در کنار نظام و دولت باشند.

این مسئول فرهنگی در ادامه با اشاره به نزدیک بودن دهه محرم و نیز هفته امر به معروف و نهی از منکر، گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در هفته امر به معروف و نهی از منکر که از بیستم تا 26 مردادماه می باشد، برنامه های زیادی در دست برگزاری دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: کارگاه آموزشی سلامت اداری، ذیحساب ها، مدیران اداری و مالی و مسئولان حراست دستگاه ها با موضوع پاسخگویی مناسب به مراجعان، انظباط مالی و... در هفته امر به معروف و نهی از منکر برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha