جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم بهشتی

حوزه / معاون فرهنگی - تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران اصفهان از فعالیت بیش از یک هزار و ۶۰۰ مبلغ فعال مدارس علمیه خواهران اصفهان در ماه محرم ۱۴۴۰ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، خانم بهشتی با اعلام این خبر گفت: ماه محرم بستر مناسبی جهت حضور مبلغان خواهر در مجالس عزاداری دوستداران اباعبدالله الحسین(ع) برای نشر معارف اسلامی بر گرفته از قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) است.

وی افزود: مبلغان خواهر در ایام محرم با حضور در مجالس عزاداری امام حسین(ع) به مباحثی چون بیان اعتقادات، بیان احکام، تبیین فلسفه قیام امام حسین(ع)، سبک زندگی اسلامی، تبیین شعار سال و... می پردازند.

معاون فرهنگی - تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران اصفهان افزود: تعداد 394 مبلغ خواهر با حضور در  مهد کودک های هیئات مذهبی برنامه های ویژه برای کودکان برگزار می نمایند.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته بیش از  9 هزار و 800 جلسه تبلیغی از سوی مبلغان خواهر جهت انتقال مفاهیم دینی به عموم بانوان در ماه محرم در سطح استان برگزار می گردد.

معاون فرهنگی - تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران اصفهان با اشاره به اعزام مبلغ خواهر به مراکز مختلف، گفت: بیشترین اعزام به جلسات خانگی، بقاع متبرکه و مساجد است که به بیش از 5 هزار و 800 جلسه در سطح استان می رسد.

بهشتی از اعزام مبلغان به مراکز آموزشی و دانشگاهی خبر داد و گفت: مبلغان خواهر با حضور در دانشگاه ها به سئوالات و شبهات جوانان و دانشجویان پاسخ می دهند.

وی گفت: فعالیت مبلغان با توجه به نیاز های منطقه و شهرستان برنامه ریزی شده است و تلاش بر این است که از ظرفیت حداکثری مبلغان خواهر استفاده شود.

معاون فرهنگی - تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران اصفهان ادامه داد: در ایام محرم و بخصوص در دهه اول محرم تلاش می‌شود که مبلغان با برگزاری جلسات تبلیغی و فرهنگی به ترویج سبک زندگی دینی و عاشورایی بپردازند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم فعالیت مبلغان در ماه محرم و صفر در ابطال باطل و حفظ عقاید و ترویج سبک زندگی دینی جامعه موثر و کارساز باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha