پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
استاندار یزد

حوزه/ استاندار یزد در گردهمایی طلایه داران تبلیغ گفت: همدلی، همراهی و یکپارچگی مردم و مسئولان راه برون رفت از شرایط سخت اقتصادی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد، ظهر امروز در گردهمایی طلایه داران تبلیغ که با حضور روحانیون، ائمه جماعات، مبلغین و مبلغات در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد ماه های محرم و صفر را کلید گشودن همه گره‌ها و گرفتاری‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب دنبال نابودی نظام هستند و روحانیون و ائمه جماعات در این ماه ها می توانند مردم را نسبت به همه این اتفاقات روشن سازند.

وی در ادامه تاکید کرد: آمریکایی‌ها در طول این چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های بسیاری را علیه جمهوری اسلامی طرح ریزی کردند که به لطف و یاری خداوند متعال هیچ کدام از آنها نتیجه بخش نبوده است.

زمانی قمی با اشاره به اینکه آمریکا در این سال ها برای استقرار نظم امنیتی خود با مشکل روبه رو شده، اذعان داشت: به همین دلیل در این سال ها سعی دارد که با متحد شدن با همسایگان ایران ، جمهوری اسلامی را دچار مخاطره کند با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و تدابیر ایشان تا کنون به هیچ کدام از اهداف شوم خود حتی نزدیک هم نشدند.

استاندار یزد به راه های شکست دشمن در سخت ترین شرایط کشور اشاره کرد و اظهار داشت: در گذشته ملت ایران با همدلی ، همراهی و یکپارچگی ثابت کردند که می شود بدون امکانات دشمن را شکست داد و امروزه نیز به همه این مباحث در بین اقشار مختلف مردم و مسئولان نیاز داریم تا بتوانیم از پس این شرایط اقتصادی سخت فائق آییم و دشمن را برای چندمین بار با شکست مواجه سازیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha