جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست پایان نامه

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: بزودی اساتید جدید داور پایان نامه برای تسهیل در فرایند دفاع از پایان نامه به سه مدرسه علمیه کارشناسی ارشد حوزه علمیه خواهران استان یزد معرفی می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، خانم رؤیا دهقانی فیروزآبادی در نشست هم اندیشی اعضای کارگروه پایان نامه های کارشناسی ارشد، اظهار کرد: هم اکنون در مقطع سه(کارشناسی ارشد) سه رشته تخصصی ارائه می شود که سه رشته تفسیر قرآن، کلان و فقه و اصول تا کنون به مرحله نگارش پایان نامه رسیده اند.

وی با اشاره به ضرورت وجود اساتید راهنما و داور پایان نامه، افزود: رشته فقه و اصول دارای 15 استاد راهنما و چهار استاد داور، رشته تفسیر 19 استاد راهنما و 11 استاد داور و رشته کلام اسلامی 8 استاد راهنما و یک استاد داور هستند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد اذعان کرد: با توجه به افزایش تعداد پایان نامه ها، دعوت از اساتید راهنما و داور بیش از گذشته احساس می شود.

خانم دهقانی فیروزآبادی تصریح کرد: اساتید بومی خارج از استان که در مراکز حوزوی و دانشگاهی به عنوان استاد داور شناخته می شوند، بزودی برای همکاری با مدارس کارشناسی ارشد دعوت می شوند.

وی از دیگر اهداف برگزاری این نشست را تسهیل در فرایند دفاع از پایان نامه ها و بررسی جلسات به صورت حضوری برشمرد.

برپایه این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر محترم حوزه علمیه خواهران استان یزد و حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرخلیلی یکی از اعضای کارگروه فقه و اصول در این نشست به بیان مظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha