شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار فرمانده نیروی انتظامی و رئیس و پرسنل عقیدتی سیاسی ناجا با آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان، گفت: متأسفانه جوانان شبهات ایجاد شده در فضای مجازی که گوینده آنها مشخص نیست را باور می‌کنند؛ به همین دلیل متأسفانه فضای مجازی، اسباب انحراف در مسائل عقیدتی سیاسی را ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی و رئیس و پرسنل عقیدتی سیاسی ناجا، با بیان اینکه محور مسائل عقیدتی و عمده مسائل سیاسی، ولایت فقیه است، اظهارداشت: اساس دین و اصول دین، مسائل عقیدتی است که به منزله ریشه هستند؛ به همین دلیل باید سعی کنیم ریشه‌ها را زنده نگه داریم.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه تقلید در اصول دین حرام است و در فروع دین واجب است، توضیح داد: در اصول دین استدلال لازم است اما برای عمل به فروع دین به استدلال نیازی نیست.

آیت الله موسوی جزایری خطاب به رئیس و پرسنل عقیدتی سیاسی ناجا، تأکید کرد: باید به تمام پرسنل تحت امر خود یاد بدهید که چه استدلالی باید برای وجود، حکمت، عدالت، قدرت و رحمت خداوند داشته باشند و همچنین به آن‌ها یاد دهید که کار خود را با یاد و نام خداوند شروع کنند؛ زیرا کاری که با نام خدا شروع شود به سرانجام می‌رسد.

امام جمعه اهواز با بیان این که در مسائل سیاسی نیز همانند مسائل عقیدتی نمی‌توان تقلید کرد، گفت: بدترین حالت در مسائل سیاسی، تقلید است! متأسفانه جوانان شبهات ایجاد شده در فضای مجازی که گوینده آنها مشخص نیست را باور می‌کنند؛ به همین دلیل متأسفانه فضای مجازی، اسباب انحراف در مسائل عقیدتی سیاسی را ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان با اشاره به سخنان صریح رهبر معظم انقلاب پیرامون نقشه دشمن برای ایجاد اختلاف و تفرقه میان مردم، اظهارکرد: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب، مبنی بر این که «آمریکا و اسرائیل با خرج عربستان سعودی غیر از اتاق جنگ در خزانه‌داری، اتاق جنگ روانی علیه ملت ایران تشکیل دادند و در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد اضطراب، اختلاف و تفرقه بین مردم کشورمان هستند»، باید بدانیم در این شرایط تکلیف شرعی ما چیست و چگونه باید با آن مقابله کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha