سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
غدیر تا اربعین

حوزه/ سومین همایش ملی از غدیر تا اربعین در سالن همایش‌های مؤسسه آموزش عالی فردوس در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، سومین همایش ملی از غدیر تا اربعین از سوی ستاد معرفتی و فرهنگی آیات نور، موسسه مطالعات راهبردی و فرهنگی اصحاب الحسین(ع)، موسسه آموزش عالی فردوس و همکاری دانشگاه فرهنگیان و سازمان بسیج اساتید در سالن همایش‌های مؤسسه آموزش عالی فردوس در حال برگزاری است.

این همایش که از یکشنبه مورخ 18 شهریورماه آغاز شده تا سه شنبه 20 شهریور ادامه دارد و بناست در این همایش سه روزه که به صورت استارت آپ برگزار می‌شود، ابتدا اساتید موضوع  «آثار الهی و  تربیتی جریان اربعین» و نقش آن در حوزه تربیت را به صورت علمی و شفاف ارائه دهند؛ سپس اساتید رشته‌های مختلف هنر در تعامل با اساتید علمی همایش موضوع «آثار الهی و  تربیتی جریان اربعین» را برای استفاده هنرمندان و هنرجویان ملموس و قابل تبدیل به آثار هنری کنند.

در روز دوم در قالب کارگروه‌های هنری، گفتگوی میان اساتید و دانشجویان هنر شکل خواهد گرفت که طی آن ایده‌های هنری ارائه و پرداخت می شود؛ در گام بعدی نیز هنرمندان و هنرجویان ایده‌های خود را در قالب پیشنهاده  در سایت مربوطه ثبت می‌کنند.

شایان ذکر است؛ در روز سوم همایش موعد صبح  پیشنهاده‌های هنری ثبت شده در سایت ارائه می‌شود و مورد سنجش و داوری  قرار می‌گیرند؛ همچنین در اختتامیه همایش که بعد از ظهر روز سوم برگزار خواهد شد، طرح‌های برگزیده معرفی می شوند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha