سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام رضا احمدی فر

حوزه/ مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی با اشاره به وضعیت نامناسب نمازخانه امام سجاد (ع)، گفت: باید مسئولان استانی و شهرستانی برای رفع مشکل نمازخانه نمونه جاده‌ای خراسان شمالی همت کنند.

حجت‌الاسلام رضا احمدی فر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، از برگزاری مسابقه سراسری کتاب‌خوانی با موضوع نماز در استان خبر داد و افزود: مسابقه دعوت به نماز با استفاده از کتاب «خانواده بهشتی» هم‌زمان با ماه محرم در خراسان شمالی شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقه کتاب‌خوانی دعوت به نماز به‌صورت سراسری برگزار می‌شود اما در خراسان شمالی سهمیه استانی هم داریم، اضافه کرد: این مسابقه در راستای آشنایی خانواده‌ها با روش‌های دعوت فرزندان به نماز و با هدف تجهیز والدین به فنون و روش‌های مختلف برای دعوت فرزندان به نماز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی فر در ادامه با اشاره به دیگر اقدامات ستاد اقامه نماز استان، اظهار کرد: در ایام تابستان نماز جماعت در پنج پارک و بوستان بش قارداش، بابا امان، شهربازی، آفرینش و آزادی در مرکز استان با حضور مسافران و زائران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این زمینه همکاری شهرداری مناسب و استقبال مردم هم بسیار خوب بود، به‌گونه‌ای که مسافران و زائران از برپایی مناسب نمازهای جماعت در این بوستان‌ها قدردانی می‌کردند.

حجت‌الاسلام احمدی فر در ادامه با اشاره به مشکلات پیش‌آمده برای نمازخانه امام سجاد(ع) شیروان، اظهار کرد: نمازخانه امام سجاد(ع) در خروجی شیروان به سمت فاروج نمازخانه نمونه جاده‌ای استان است، اما یک ماه است به دلیل نداشتن خادم به حال خود رها شده و مسئولان شیروانی و استانی هم کاری برای رفع این مشکل نکردند.

وی افزود: با وجود اینکه ستاد اقامه نماز استان پیگیری کرده و حتی خادمی هم برای این مسجد معرفی کرد، اما هنوز مشکل این نمازخانه مرتفع نشده و همچنان مسافران عبوری و زائران حرم رضوی از وضعیت اسف‌بار این نمازخانه گلایه دارند.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی با اشاره به وضعیت نامناسب نمازخانه امام سجاد(ع)، گفت: باید مسئولان استانی و شهرستانی برای رفع مشکل نمازخانه نمونه جاده‌ای خراسان شمالی همت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha