پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 461271
۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
تصاویر دوره اموزشی

حوزه/ بانوان پژوهشگر عضو پژوهشگاه مرکز تخصصی آموزش عالی حضرت زهرا(س) میبد طی یک دوره آموزشی با روش های نوین ارائه یک پژوهش با روش های تایپ نوین متن آشنا شدند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، دوره آموزشی نرم افزار word با حضور 20 نفر از اعضاء پژوهشکده با همکاری موسسه آموزش عالی میبد در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) میبد برگزار شد.

امروزه آشنایی با مجموعه نرم افزارهای office امری ضروری به شمار می رود و  wordیکی از رایج ترین نرم افزارها در زمینه تایپ متن بوده و تقریبا اکثر افراد آشنایی نسبی نسبت به آن دارند.

طلاب و فارغ التحصیلان حوزه های علمیه  در امور پژوهشی خود نیازمند آشنایی کافی با نرم افزارword و نکات علمی مورد نیاز برای تهیه فایل تحقیقات هستند.

بر همین اساس مرکز پژوهشی حضرت زهرا(س) میبد اقدام به برگزاری دوره آموزشی word نموده است در این دوره تمام  نکات لازم برای انجام یک تحقیق با کیفیت و تهیه فایل آن ارائه داده می شود.

علاوه بر این کار با اینترنت و نرم افزارهای نور نیز در این دوره آموزش داده خواهد شد تا افرادی که این دوره را می گذرانند بی نیاز از هیچ دانشی برای انجام امور پژوهشی خود باشند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha