سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دوره های تربیت استاد روشی

حوزه/ حجت الاسلام موسوی از تمدید ثبت نام دوره های «تربیت استاد روشی» در معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه خبرداد.

حجت الاسلام سید صمد موسوی در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه»، گفت: اداره آموزش‌های کوتاه مدت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه ،جهت تامین اساتید توانمند مهارت های تبلیغی، دوره‌های «تربیت استاد روشی»  ویژه برادران  را برگزار می‏‌کند.

وی به عناوین این دوره های اشاره کرد و افزود: سخنرانی، کلاسداری،  روش بیان احکام،  فن رثا(روش مرثیه خوانی و قرائت ادعیه)، سخنرانی پیشرفته،  سخنرانی چند رسانه ای، تبلیغ در فضای مجازی، نویسندگی و مهارت های تبلیغ مکتوب، سبک  شناسی سخنوری، مدیریت فرهنگی و مسجد،  روش تحلیل مسائل سیاسی، از جمله عناوینی هستند که در این دوره به آنها پرداخته خواهد شد.

مسئول آموزش کوتاه مدت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه،‌ توان علمی در حد سطح سه حوزه، توان تدریس و کلاسداری، گذراندن دوره های مقدماتی متناسب با عنوان انتخابی،قبولی در مصاحبه و آزمون ورودی و پرداخت مبلغ 50 هزار تومان جهت ثبت نام، از شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام بیان کرد.

وی اعطای گواهی پایان دوره؛ اولویت در به کارگیری در تدریس دوره های آموزشی معاونت تبلیغ در سراسر کشور؛  امکان شرکت در  فعالیت ها و پروژه ‏های تحقیقاتی؛ اولویت در به کارگیری فعالیت های تبلیغی مرتبط با دوره، توسط معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه را از مزایای این دوره برشمرد.

حجت الاسلام موسوی به زمان ثبت نام  اشاره کرد و یادآور شد، زمان ثبت نام که  تا 5 مهرماه جاری بود تا ۸ مهرماه تمدید شد و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت معاونت تبلیغ حوزه به نشانی http://mobaleghan.zitova.ir/  و یا از طریق پیامک  و ارسال نام و نام خانوادگی و عنوان انتخابی به شماره: 30002251000062 جهت ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: این دوره از روز چهارشنبه یازدهم مهرماه 97 آغاز می‌شود و کلاس‌ها از ساعت 18 تا 20 در 45 متری شهید صدوقی، بیست متری فجر، خیابان دانش، مجتمع شهید صدوقی، فاز 7، مرکز تخصصی تبلیغ برگزار خواهد شد.

مسئول آموزش کوتاه مدت معاونت تبلیغ خاطرنشان کرد: داوطلبان شرکت در دوره  جهت کسب اطلاع بیشتر می توانند با شماره تلفن  37255890  داخلی 441  تماس حاصل نمایند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha