سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
جلسه با اساتید

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان آذربایجان غربی گفت: تبلیغ در مساجد و مدارس از اساسی‌ترین نیازهای امروز جامعه است و اساتید حوزه همزمان با تدریس در حوزه نباید از تبلیغ در این مکان‌ها غفلت کنند که از جمله رسالت‌های اساتید حوزه است.

حجت‌الاسلام علیرضا عبدی فام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه گفت: تبلیغ در مساجد و مدارس از اساسی‌ترین نیازهای امروز جامعه است و اساتید حوزه هم‌زمان با تدریس در حوزه نباید از تبلیغ در این مکان‌ها غفلت کنند که از جمله رسالت‌های اساتید حوزه است.

وی به برگزاری جلسه  مسئولین مرکز مدیریت حوزه استان  با اساتید مدارس علمیه شهرستان‌های شاهین‌دژ و تکاب اشاره کرد و افزود: در جلسه‌ای که با اساتید مدارس علمیه مذکور داشتیم ضمن ارزیابی عملکرد اساتید این مدارس بر این مسائله تأکید شد که اساتید حوزه نقش اساسی در تربیت علمی و دینی طلاب دارند و نباید از این امر غافل باشند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان آذربایجان غربی اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد که برخی از اساتید حوزه به‌صورت تمام‌وقت در مدارس حاضر باشند و به نیازهای علمی، تبلیغی و تربیتی طلاب پاسخگو باشند.

وی بیان داشت:  نیاز امروز جامعه به طلاب انقلابی و جهادی است که بتوانند در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی  نقش انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف دینی را  به مردم تبیین کنند و این طلاب باید در مدارسی تربیت شوند که اساتید آن مدارس خود از افراد انقلابی و جهادی باشند.

عبدی فام ادامه داد: سال‌های گذشته افتتاحیه مدارس علمیه استان در یک روز مشخص و در مرکز استان برگزار می‌شد ولی امسال این امر به خود مدارس واگذارشده است تا خودشان مراسم افتتاحیه برگزار کنند.

وی از جلسه با مدیران مدارس علمیه در روزهای آتی خبر داد و گفت: در روزهای آینده جلسه‌ای با مدیران مدارس علمیه استان برگزار خواهد شد و در این جلسه ضمن مطرح کردن ضعف‌ها و قوت‌های سال گذشته، اهداف و برنامه‌های مرکز مدیریت استان در سال جاری به مدیران در جهت پیشرفت علمی و تهذیبی مدارس ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha