سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
آموزش مداحی

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) بهاباد از برگزاری یک دوره آموزش مداحی ویژه طلاب و مبلغان این مدرسه علمیه در آستان ماه محرم خبر داد.

زهرا محمدی معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت حدیجه کبری(س) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام محرم و صفر و ضرورت حضور بانوان مبلغ در مجالس مردمی زنان یک دوره آموزش مداحی با حضور فاطمه سادات رضوانی مسئول کانون مداحان شهرستان بهاباد در این مدرسه علمیه برگزار شد.

وی افزود: با توجه به منویات  مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که مداحی را کار بسیار مهم و حرفه ای تأثیرگذار می دانند که در واقع مصداق برجسته ای از مجاهدت فی سبیل الله  است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) بهاباد ادامه داد: اینکه تأکید داریم باید در صحنه حاضر بود؛ این حضور، یک روز در جنگ ظاهری است و یک وقت در میدان پیکار با دشمنان در عرصه های جنگ های فرهنگی و جنگ های نرم است؛ بنابراین مداحی، یکی از ابزارهای ویژه در برابر جنگ نرم دشمن است.

محمدی با تأکید بر اینکه مداحان باید پاسدار فرهنگ ولایت و امامت باشند؛ اظهار امیدواری کرد: بانوان مبلغ این شهرستان با افزایش مهارت های خود در زمینه مداحی و فن خطابه با  تأثیرگذاری بیشتر و ترویج آموزه های دینی بتوانند به رسالت تبلیغی خود در سطح شهرستان جامه عمل بپوشانند.

برپایه این گزارش، مدرسه حضرت خدیجه(س) شهرستان بهاباد از بدو تأسیس در سال ۹۲ تا کنون توانسته ارتباط خوبی با بانوان این منطقه برقرار کند و تعداد زیادی از علاقه مندان را به تحصیل علوم دینی تشویق کند که با توجه به نیاز تبلیغی شهرستان، طلاب این مدرسه از دوران طلبگی کار تبلیغ در سطح شهرستان را انجام می دهند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha