سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
گوهری

حوزه/مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) شهرستان مهران گفت: امروز خوشبختانه حوزه مهران به محوریت برنامه های دینی در این شهر تبدیل شده و خدمات بسیاری خوبی هم در این زمینه انجام شده است .

حجت الاسلام علی گوهری مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) شهرستان مهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، گفت: مدرسه علمیه مهران در ایام محرم و صفر و بخصوص اربعین آماده پذیرایی از زائرین طلاب و روحانی سراسر کشور می‌باشد و موکب حوزه علمیه در ایام اربعین برای خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات در مهران برپا می‌شود.

وی افزود: امروز خوشبختانه حوزه مهران به محوریت برنامه های دینی در این شهر تبدیل شده و خدمات بسیاری خوبی هم در این زمینه انجام شده است و در ایام محرم که خیل زائران حسینی برای زیارت و به عتبات اعزام می شوند، حوزه مهران در بخش های مختلف اسکان، تغذیه و ارائه خدمات پارکینگ خودرو  اقداماتی را در راستای ایجاد تسهیلات سفر برای زوار در نظر گرفته است.

مدیر مدرسه علمیه مهران از برنامه های سال تحصیلی طلاب این مدرسه گفت: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، نشست های علمی، کلاسهای مشاوره ، چاپ نشریه دوماهنامه  ولی عصر(عج)، برگزاری کارگاههای آموزشی ، برگزاری اردو مشهد مقدس برای طلاب مدرسه ولی عصر(عج) مهران بعد از ایام اربعین و امسال تمامی طلاب این مدرسه در جشنواره علامه حلی آثار خود را ارسال خواهند کرد.

وی افزود: طلاب و روحانیون مدرسه علمیه مهران در تمامی مساجد و مدارس سطح شهر مشغول به فعالیت های تبلیغی و فرهنگی هستند که این فعالیت ها در مدارس و مساجد هر ساله موجب جذب جوانان انقلابی و ممتاز این شهرستان در حوزه علمیه شده‌ است.

حجت الاسلام گوهری بیان کرد: روحانیون و طلاب برای تبلیغ در مناطق محروم شهرستان مهران و برای جذب جوانان به حوزه و فعالیت های تبلیغی و فرهنگی  اعزام شده و در تمامی شهرستان مهران این روحانیون و طلاب مشغول به فعالیت هستند.

وی پایان گفت: در مدرسه علمیه ولی عصر برای عموم مردم کلاس‌های هفتگی انس با قرآن ، کلاس های اخلاق و مشاوره برگزار می‌شود و در دهه اول محرم مراسم عزاداری امام حسین(ع) با سخنرانی اساتید برجسته حوزوی در استان برگزار می گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha