سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام قدرتی

حوزه/ مدیر کل دادگستری استان قزوین گفت:آسیب های اجتماعی در جامعه سبب فروپاشی خانواده ها و جدایی فرزندان از خانواده شده و چه خوب است در ایام ماه محرم مبلغین آسیب های اجتماعی در جامعه را برای آحاد مردم به خوبی تبیین نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی، صبح امروز درهمایش طلایه داران تبلیغ که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، گفت: واقعه عاشورا همچون خونی در رگ‌های جامعه شیعه است به این دلیل که پیام سرخ حسینی  نشانه قیام سیدالشهدا(ع) در مبارزه با ظلم و امید به آینده در راستای عدالت تفکر مهدوی(عج) است.

حجت الاسلام قدرتی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین محور در عزاداری امام حسین(ع) آگاه‌سازی است و مسئولان و روحانیون اعزامی به مناطق مختلف استان قزوین در ایام ماه محرم و صفرآسیب های اجتماعی در جامعه را برای آحاد مردم به خوبی تبیین نمایند.

مدیر کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: طلاق فراتر از سرقت است اما متأسفانه حساسیت جامعه نسبت به این موضوع کاهش‌یافته و تنها شدن زنان و مردان و دوری فرزندان از یکی از والدین آسیب‌های مختلف و پیچیده‌ای را به دنبال دارد.

حجت الاسلام قدرتی خاطرنشان کرد:  باید با مردم و در میان مردم باشیم و نقش آن‌ها را در اصلاح جامعه و کاهش آسیب‌ها بیان کنیم و از خود مردم بخواهیم در این خصوص همکاری کنند.

مدیر کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: حضور روحانیت در بین سطوح مختلف جامعه باید پررنگ تر شود چون دلسوزی و تلاش های بی منت آنان برای مردم توانسته در بسیاری از موارد اهداف و سیاست های دشمن را ناکام بگذارد.

حجت الاسلام قدرتی عنوان کرد: امروز افراد مذهبی نباید نقش و حضور خود را محدود به فضای مساجد و محافل دینی محدود کنند، بلکه در جهت امربه‌معروف و نهی از منکر باید برای هدایت جامعه وقت بگذارند و البته این کار باید باحوصله، صبر و دقت صورت گیرد .

استاد حوزه ودانشگاه بیان کرد:شما مبلغین که در ایام ماه محرم وصفر در مناطق مختلف استان حضور پیدا می کنید، باید فارغ از هرسلیقه وجناحی بتوانید این ابعاد پرخطر آسیب های اجتماعی را که بسیاری از خانواده ها را دچار فروپاشی نموده را تبیین نمایید که بهترین تبلیغ برای شما روحانیون محسوب خواهد شد.

حجت الاسلام قدرتی تصریح کرد:نقش روحانیت امروز در جرائم وکاهش آسیب های اجتماعی در جامعه نقش بی بدیل واثرگزاری است که باید یک انقلاب بزرگی در این زمینه توسط شما سربازان حضرت ولی عصر (عج) در جامعه انجام گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha