سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
شورای شهر بابل

یکی از اعضای شورا با تطمیع یک خانم، دو عضو گروه رقیب و دو عضو گروه خود را به دام انداخت و از آن‌ها فیلم‌های غیراخلاقی تهیه کرد.

خبرگزاری حوزه/ حسن شمشادی در همشهری نوشت:

یکی از اعضای شورا با تطمیع یک خانم، دو عضو گروه رقیب و دو عضو گروه خود را به دام انداخت و از آن‌ها فیلم‌های غیراخلاقی تهیه کرد.

این اتفاقات چند ماه در جریان بوده است. شورای‌شهر بابل ۹ عضو دارد که ۴ نفر از آن‌ها در یک گروه و ۵ نفر در گروهی دیگر قرار دارند. از مدتی قبل که قرار بود انتخابات هیات‌رئیسه شوار برگزار شود، اعضای یکی از گروه‌ها تصمیم به تغییر هیات‌رئیسه داشتند. به‌همین دلیل یکی از اعضای گروه دیگر که نمی‌خواست هیات رئیسه شورا تغییر کند، برای رسیدن به خواسته‌اش چنین نقشه پلیدی کشید و با تطمیع خانمی در خارج از شورا، که صاحب یک آتلیه است، برای گروه مقابل دام پهن کرد.

او این خانم را تطمیع کرده بود که اعضای گروه رقیب را فریب داده و آن‌ها را به خانه‌ای که از قبل تهیه کرده بود، کشانده و از آن‌ها فیلم‌های غیراخلاقی تهیه کند.
 

۲ نفر از اعضای گروه رقیب در دام این خانم گرفتار شدند و پس از آن عامل اصلی با سی‌دی‌های غیراخلاقی که از آنها تهیه شده بود، این افراد را تهدید کرد که اگر رای به تغییر هیات‌رئیسه شورا بدهند، فیلم‌ها را پخش خواهد کرد. با این حال آن ۲ نفر به تهدیدهای او گوش نکردند و در نهایت هیات رئیسه شورا تغییر کرد و پس از آن بود که عامل اصلی این اتفاق تصمیم به پخش‌کردن سی‌دی‌های غیراخلاقی تهیه شده گرفت و خواست خدا بود که ماجرا لو برود.

عامل اصلی این اتفاق حتی به اعضای گروه خودشان هم رحم نکرده بود. او از آن خانم برای فریب اعضای گروه خودشان هم استفاده کرده بود که این بار انگیزه‌اش  مالی بود.

 ۲ نفر از آنها در دام آن خانم گرفتار شدند و فیلم‌هایی از آن‌ها تهیه شد و آنها حاضر شدند، برای اینکه فیلم‌ها منتشر نشود، ۳۷۰ میلیون و ۴۵۰ میلیون تومان به عامل اصلی پرداخت کنند.

 عامل اصلی، پس از اخاذی از ۲ عضو شورا قصد داشت همه سی‌دی‌هایی را که از اعضای شورا تهیه کرده بود به فردی در شهرداری بفروشد و برای آن بیشتر از یک میلیارد تومان خواسته بود که خوشبختانه این مبلغ رد و بدل نشد و پیش از آن، ماموران اداره اطلاعات و نهادهای امنیتی که در جریان ماجرا قرار گرفته بودند موفق شدند این ماجرا را  افشا و متهمان را  دستگیر کنند.

شنیده‌ام که از ۲ نفر دیگر هم صحبت شده، البته این ۲ نفر از مسئولان نیستند و ظاهرا از تاجران و  بازاریان شهر هستند که تحقیقات درباره آن‌ها ادامه دارد.

خواست ما و همه مردم شریف بابل از دستگاه قضا این است در این پرونده هیچ اغماضی صورت نگیرد و نقش افرادی که در این ماجرا دست داشته‌اند کاملا مشخص و روشن شده و با آن‌ها قاطعانه برخورد شود. متاسفانه صحنه‌ای که این افراد به‌وجود آورده‌اند، آبروی ‌بابل به عنوان شهر دارالمومنین و مهد علمای شیعه و شهدای استان مازندران ‌را برده و امیدوارم با جدیت و به طور ویژه به این پرونده رسیدگی شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha