جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ امام جمعه اهواز، با بیان اینکه طلاب باید خدمت گذار منبر حسینی باشند، گفت: خدمت گذاری همان تبلیغ معارف حسینی است که امیدوارم طلاب ما به‌ویژه در خوزستان و اهواز، به‌خصوص طلاب امشب به سیدالشهدا (ع) متعهد شوند و خدمت گذار منبر حسینی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز، با روایتی از پیامبر اعظم(ص) اشاره کرد و اظهارداشت: در روایتی آمده است که رسول خدا(ص) فرمود «در سفر معراج دیدم که بر یمین عرش پروردگار این جملات مکتوب بود؛ ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة»؛ به همین دلیل و با توجه به اینکه در آستانه محرم هستیم انتظار دارم طلابی که اکنون معمم می شوند روضه‌خوان اباعبدالله الحسین(ع) شوند.

وی با تأکید بر اینکه طلاب باید خدمت گذار منبر حسینی باشند، گفت: خدمت گذاری همان تبلیغ معارف حسینی است که امیدوارم طلاب ما به‌ویژه در خوزستان و اهواز، به‌خصوص طلاب امشب به سیدالشهدا(ع) متعهد شوند و خدمت گذار منبر حسینی باشند.

امام جمعه اهواز، محرم و صفر را فرصتی کلیدی برای تبلیغ آموزه‌های حسینی دانست و تصریح کرد: اوج مبارزات انقلاب در ماه محرم و صفر بود که توانستیم از شاه عبور کنیم و انقلاب پیروز شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان گفت: إن شاءالله در این ایام نیز به واسطه عزاداری‌های اباعبدالله الحسین(ع) از توطئه‌های ترامپ، اسرائیل و عربستان وهابی خبیث عبور کرده و به لطف خدا پیروز خواهیم شد.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha