سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
دیدار با جمعی از استادیاران شجره طیبه صالحین و فرماندهان نواحی بسیج با آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ آیت الله موسوی جزایری، با بیان اینکه هر مسجدی باید یک مربی فعال جهت پاسخ به مسائل اعتقادی، تربیتی، سیاسی و فرهنگی داشته باشد، بر لزوم گسترش طرح صالحین تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در دیدار با جمعی از استادیاران شجره طیبه صالحین و فرماندهان نواحی بسیج، اظهار داشت: ما به توسعه تشکیلات نیاز داریم تا مساجد خود را تحت پوشش شجره طیبه صالحین قرار دهیم.

وی با بیان اینکه هر مسجدی باید یک مربی فعال جهت پاسخ به مسائل اعتقادی، تربیتی، سیاسی و فرهنگی داشته باشد، بر لزوم گسترش طرح صالحین تأکید کرد و افزود: در طرح صالحین۲، مربیان در مدارس جهت تبلیغ حضور پیدا می‌کنند و در حقیقت در ادامه اجرای این طرح، مربیان باید دانش آموزان را به مساجد دعوت کنند و تنها به تعلیم و تربیت در مدارس اکتفا نکنند.

امام جمعه اهواز به لزوم کادرسازی جهت عملیاتی شدن طرح‌ها اشاره کرد و گفت: جهت کادرسازی می‌توان با برپایی دوره‌های کوتاه مدت علوم اسلامی نیروهایی را تربیت کرد.

آیت الله موسوی جزایری، در پایان تصریح کرد: تشکیلات ما در شهرستان‌ها به طور صحیح راه‌اندازی نشده و باید جذب جوانان به مساجد از طریق مدارس و با همکاری آموزش‌وپرورش صورت گیرد.

 

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha