سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام یعقوبی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: افتخار ما این است که در کشور اسلامی‌ زندگی می‌کنیم و هویت کشور ما حرکت در محور توحید و ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، عصر امروز در مراسم یادواره شهدای عشایر استان، اظهار داشت: ملت غیور ایران برای رسیدن به هویت اسلامی هزینه‌های فراوانی داده است.

وی اضافه کرد: ما برای این‌که اسلام را از مظلومیت بیرون بیاوریم چهل سال کار و تلاش کردیم و خون شهدای ما تضمین این نظام و انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شهدا قدرت دفاعی ما را به دنیا نشان دادند و با نثار جانشان از اسلام ناب محمدی که رویکرد انقلاب اسلامی بود محافظت کردند.

وی افزود: مردم غیرتمند عشایر که همواره در دوران طاغوت مورد ظلم قرار می‌گرفتند و حتی از ابتدایی‌ترین امکانات هم برخوردار نبودند، در به ثمر رسیدن انقلاب و دفاع از کشور در دوران جنگ تحمیلی ایثار و فداکاری‌های بسیاری کرده و شهدای زیادی را تقدیم اسلام و نظام اسلامی کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: غیرت در بین مردم عشایر به‌ویژه جوانان آن‌ها موج می‌زند، ازاین‌رو باید از آن‌ها به‌ویژه شهدای قشر عشایر، به خاطر غیرتشان تجلیل کرد.

وی افزود: انقلاب و نظام اسلامی در همه جای دنیا حتی در زیر سیاه‌چادرهای عشایر سرباز داشته و برای محافظت از هویت ملی برنامه‌های طولانی‌مدت دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به نقش مؤثر ولی فقیه در حفظ نظام اسلامی افزود: پیروزی انقلاب و حفظ آن جز حرکت ملت بر گرد محور تقوا و ولایت مقدور نیست و مردم ما با تقوای الهی و فرمان‌برداری از ولی فقیه در این راه سربلند هستند.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: افتخار ما این است که در کشور اسلامی‌ زندگی می‌کنیم و هویت کشور ما، حرکت در محور توحید و ولایت است.

امام جمعه بجنورد افزود: مزار شهدا الهام‌بخش و یادشان محرک جوانان برای حرکت به سمت انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha