سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
طه محمدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: شهید مدنی خود را برای خدا و انقلاب وقف کرده بود و همواره آرزوی شهادت از درگاه خداوند متعال داشت و در نهایت به آنچه می ‌خواست رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، آیت ‌الله غیاث ‌الدین طه‌ محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان، دوشنبه شب در مجلس بزرگداشت سی ‌و هشتمین سالگرد شهادت آیت ‌الله مدنی دومین شهید محراب با اشاره به اینکه زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: شهید مدنی خود را برای خدا و انقلاب وقف کرده بود و همواره آرزوی شهادت از درگاه خداوند متعال داشت و در نهایت به آنچه می ‌خواست رسید.

وی با بیان اینکه شهید آیت الله مدنی به معنای واقعی کلمه مطیع امر ولایت بود، عنوان کرد: ایشان در همه امور رضایت خدا، ولایت و مردم را شرط قرار می داد و ذوب در اسلام و انقلاب بود.

آیت الله طه محمدی با اشاره به اینکه حیات شهید مدنی سرشار از معنویت، اخلاص، عرفان و دین‌ مداری بود، افزود: شهید مدنی لحظه ‌ای برای راحتی، رفاه و آسایش خود کاری نکرد بلکه خود را برای احیای اسلام و انقلاب فدا کرد، شهادت خواست خود آن عالم وارسته بود.

نماینده ولی‌ فقیه در استان همدان در بخش دیگری با اشاره به اینکه خطه آذربایجان و تبریز با تقدیم هزاران شهید دین خود را نسبت به اسلام، مکتب تشیع و انقلاب اسلامی ایران ادا کرده، اظهار داشت: آمریکا در خیال باطل خود چنین تصور می کند که با تحریم‌ های ظالمانه و فشار اقتصادی می تواند ملت ایران را تسلیم کند.

امام جمعه همدان افزود: ترامپ هدف اصلی خود را قطع رابطه ایران با دیگر کشورهای جهان قرار داده است، توطئه دیگر غرب این است که اجازه ندهد ایران حتی یک قطره نفت بفروشد، از این ‌رو به همه مردم و مسئولان توصیه می کنم که امروز وقت تسویه حساب‌های سیاسی نیست، باید همه هوشیار و آماده مقابله با دشمن مشترک باشیم.

آیت‌الله طه‌ محمدی با تاکید بر اینکه امروز زمان گله‌ مندی یا سوز و گداز نیست، بلکه باید کاری کرد که شرمنده خون شهدایی همچون آیت ‌الله مدنی ‌ها نشویم، تصریح کرد: امروز باید با بصیرت ولایی، توطئه داعشی آمریکا در منطقه را خنثی کرده و با وحدت کلمه در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی، گام برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha