جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری گفت : امروز عده‌ای از دشمنان دین تلاش زیادی در فضای مجازی و غیر مجازی به کار گرفته‌اند تا ارادت مردم نسبت به مجالس حسینی و زیارت آن حضرت را کاهش دهند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، امروز در از آغاز ماه محرم در مسجد سیدالشهدا(ع) چغادک با تسلیت این ایام، گفت: شور و هیجانی که هر ساله در آغاز محرم تجدید و تقویت می شود ناشی از اراده الهی است که امام حسین(ع) را مشعل هدایت قرار داده است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: پیامبر اکرم(ص) سالها قبل از وقوع واقعه کربلا فرمود: «با شهادت امام حسین(ع)، شور و حرارتی در قلوب مؤمنین ایجاد می شود که هیچگاه سرد نخواهد شد.» و تاریخ این پیش بینی پیامبر(ص) را به خوبی محقق کرد. از این رو است که می بینیم سال به سال عشق و ارادت و محبت بشریت نسبت به امام حسین(ع) و مجالس حسینی افزایش می یابد.

وی بیان داشت: کسی که در مجلس امام حسین(ع) شرکت می کند باید روز به روز پیوند فکری و عملی اش نسبت هدف امام حسین(ع) تقویت شود؛ یعنی عمل چنین شخصی باید انطباق بیشتری با دین پیدا کند.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه ابراز محبت به امام حسین(ع) مقدمه پیوند عملی است گفت: چنین محبتی باید دینداری و تقوامداری ما را تقویت کند؛ محب واقعی امام حسین(ع) نسبت به دستورات دین، مخصوصاً نماز عشق و علاقه پیدا می کند و پایبندی او در عمل به واجبات و ترک محرمات بیشتر می شود.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه امروز عده‌ای از دشمنان دین تلاش زیادی در فضای مجازی و غیر مجازی به کار گرفته‌اند تا ارادت مردم نسبت به مجالس حسینی و زیارت آن حضرت را کاهش دهند اظهار داشت: قطعاً موفق نخواهند شد، همچنانکه طاغوت های قدرتمند تاریخ، مانند متوکل عباسی موفق به از بین بردن فروغ نورانی حسینی نشدند، البته مشروط به اینکه ما هوشیار باشیم و غفلت نکنیم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر امام حسین(ع) را چراغ نورانی الهی دانست و گفت: خدا اراده کرده که این چراغ، روشن بماند و هیچکس نمی تواند با نور خدا مقابله کند؛ بنابراین مبادا عده‌ای فریب تبلیغات و شبهات زهرآگین دشمنان بخورند و خدای نخواسته خود را از مکتب و مجلس هدایت بخش حسینی دور کنند که دچار خسارت بزرگی در زندگی خواهند شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha