شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام یوسف جمالی

حوزه/ حجت الاسلام جمالی تعداد مدارس علمیه خواهران استان را ۱۱ مدرسه عنوان کرد و اظهار داشت: تعداد هزار و ۵۰۰ طلبه در این مدارس مشغول به تحصیل خواهند شد همچنین ۹۰ نفر از اساتید عهده دار تدریس این طلاب هستند.

حجت الاسلام یوسف جمالی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، از آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه این استان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته کلیه مدارس علمیه خواهران استان روز 31 شهریور سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

وی تعداد مدارس علمیه خواهران استان را 11 مدرسه عنوان کرد و اظهار داشت: تعداد هزار و 500 طلبه در این مدارس مشغول به تحصیل خواهند شد همچنین 90 نفر از اساتید عهده دار تدریس این طلاب هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر تقویت طلاب در عرصه پژوهش را یکی از مهمترین برنامه های حوزه علمیه برای سال تحصیلی جدید عنوان کرد و ابراز داشت: با توجه به برگزاری دو جشنواره علمی پژوهشی علامه حلی(ره) و علامه بلادی بوشهری(ره) در سطح کشوری و استانی نیاز است طلاب در این عرصه با روش پژوهش و انجام تحقیق آشنا شوند.

حجت الاسلام جمالی افزود: در جشنواره های علمی سال های گذشته طلاب حوزه علمیه خواهران توانسته بودند حائز رتبه های برتر در این دو جشنواره شوند و امسال نیز تلاش داریم تا به این مهم دست یابیم.

وی با بیان اینکه غیر از پذیرش سطح 2 ما پذیرش سطح 3 نیز داریم که تفاوت امسال با دیگر سال های قبل  در نحوه پذیرش است اظهار داشت: در گذشته در سطح 3 فقط از طلبه های فارغ  التحصیل سطح 2 بوده اند ولی امسال دانشجویان علاقمندی که رشته آن ها به تناسب داشته باشد، این امکان فراهم شده است.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha