سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تودیع و معارفه

حوزه/سرگرد پاسدار جلال یارمحمدی به عنوان سرپرست معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از شیراز، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس، حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده، در جمع کارکنان و مسئولین نمایندگی ولی فقیه در نواحی چهارگانه شیراز اظهار داشت: هرکس با قران انس بگیرد گرفتار نخواهدشد، چراکه قران همچون دژی محکم و قلعه‌ای استوار از او پاسداری می‌کند.

وی گفت: مجموعه‌های نمایندگی ولی فقیه در سپاه به عنوان مجموعه نظارتی می‌بایست تمام تلاش خود را در جهت مصون‌سازی، معنویت افزایی و تعمیق معنویت در بین  آحاد کارکنان سپاه به کار گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با توجه به قرار گرفتن در دهه اول ماه محرم، گفت: یکی از پیام‌های مهم نهضت عاشورا توجه به اقامه نماز اول وقت است.

وی افزود: طبق سفارشات دین مبین اسلام حفظ حرمت افراد واجب است و می‌بایست حریم شرعی و حریم عرفی در سپاه را رعایت کنیم.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده سهل‌انگاری در حفظ انقلاب و نظام را امری ناپسند و خسرانی جبران‌ناپذیر برشمرد و افزود: باید با اعتقاد راسخ و با صلابت برای اعتلای دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی حرکت کنیم و بدانیم کوتاهی و سهل‌انگاری در این مسیر جبران‌ناپذیر است.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار قادر شفیعی تقدیر و سرگرد پاسدار جلال یارمحمدی به عنوان سرپرست معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha