شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
احمد امیر آبادی

حوزه/ نماینده مجلس شورای اسلامی، بر لزوم تامین معیشت حداقلی کارگران در شرایط کنونی اقتصاد کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، احمد امیرآبادی امروز طی سخنانی در رزمایش استانی شیفت ایثار که به همت سازمان بسیج کارگری قم و با حضور جمعی از مسئولان و کارگران بسیجی در کارخانه پنگوئن پلاست قم برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: با توجه به گرانی و تورم قابل توجه چند ماه اخیر ، حقیقتاً تامین حداقل های زندگی با حقوق یک میلیون و دویست هزار تومانی برای کارگران سخت است؛ لذا لازم است مسئولان و دولت برای این مساله وارد عمل شود.

وی همچنین ضمن تقدیر از برگزاری رزمایش خدمت بسیج و خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم به ویژه محرومان گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند، مسئولان و دولتمردان باید برای حل مشکلات مردم ، شب و روز بشناسند و با روحیه جهادی از سختی ها و رنج مردم به خصوص در بحث اقتصاد و معیشت بکاهند.

این نماینده مجلس با اشاره به جنگ اقتصادی و روانی اخیر آمریکا علیه نظام و مردم ایران افزود: تجربه گرانسنگ 8 سال دفاع مقدس به ما ثابت کرد که با وجود سخت ترین توطئه ها و فشارها و تحریم ها در سایه خودباوری و تکیه بر داشته های درون کشور می توانیم بر مشکلات فائق شویم.
وی تصریح کرد: امروز حقیقتاً ما از آمریکا نمی ترسیم بلکه ترس ما از فساد و رانت خواری و دنیاطلبی ها و نیز سوء استفاده آقازاده هایی است که وجود این ها خطری جدی برای کیان انقلاب و نظام است.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha