پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مراسم اجتماع عاشورائیهای ارومیه

حوزه/یک کارشناس مسائل دینی گفت: دشمن امروز تمام فشار خود را به بستن گلوگاه‌های اقتصادی و تحریم ملت قرار داده‌است و از این ناحیه می خواهد کشور را به زانو دربیاورد و امروز وظیفه ملت دفاع از انقلاب و اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام علی اسکندری، شامگاه سه شنبه در اجتماع هزاران نفری عاشورائی‌های ارومیه با بیان این که یکی از ملاک‌های دینداری شباهت به امام حسین است، گفت: دیندار بودن به صرف ادعا نیست اگر حاضر باشیم برای حسین از آبرو، مال و جانمان خرج کنیم و اگر از فرزندانمان بخاطر حسین بگذریم آن وقت می‌توانیم ادعا کنیم که دیندار و شیعه حسین(ع) هستیم.

وی به حدیثی از امام حسین(ع) اشاره کرد و افزود: بنابر روایتی از حضرت در زمان آسایش و امنیت، آنهایی که ادعای دینداری می‌کنند بسیار فراوان هستند، اما زمانی که امتحان و آزمایش باشد دینداران کم می‌شوند.

کارشناس مسائل دینی اضافه کرد: اکنون که اسلام و انقلاب آماج حملات سیاسی و اقتصادی و فرهنگی است، باید عاشورائی بودن و حسینی بودن را نشان دهیم، باید از هستی‌مان بگذریم تا انقلاب در ریل اصلی خود بماند از خودگذشتگی‌های امروز ماست که اسلام و انقلاب را بیمه می‌کند.

حجت الاسلام اسکندری افزود: امروز دشمن حملات خود را بستن گلوگاه‌های اقتصادی و به زانود درآوردن انقلاب و مردم قرار داده‌است، به خاطر خودمان باید از انقلاب پشتیبانی کنیم و با تحمّل سختی‌ها و مشقت‌ها بار دیگر دشمن را ناامید کرده و ثابت کنیم انقلاب برای همیشه بیمه است و ملت پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha