جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) در همه دل‌ها جای دارد، گفت: باید کربلای ۶۱ هجری که در واقع کربلای جهان است را با ظلم‌های امروزی در قالب سخنرانی، نوحه و هر شیوه عزاداری گره زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت‌الاسلام ‌و المسلمین سید علیرضا عبادی، شامگاه سه‌شنبه در دیدار با بسیجیان پایگاه‌های مقاومت مساجد و محلات شهرستان بیرجند، ضمن اشاره به جنایات استکبار جهانی در کشورهای یمن، میانمار، افغانستان و پاکستان اظهار داشت: اگر ایران اسلامی در مقابل زورگویی های استکبار ایستادگی نکند همان بلایی که بر سر این کشورها آوردند بر سر ما نیز خواهند آورد.

وی افزود:  دشمنان اسلام و انقلاب مأمور هستند تا از افراد عاقل، جاهل و غیر ملتزم به نظام سوءاستفاده کند، لذا باید حواسمان را جمع کنیم تا در دام آن ها گرفتار نشویم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه به تعبیر دشمن همه گزینه‌ها روی میز است و اینجا جایی نیست که انقلاب اسلامی کم بیاورد، خاطر نشان کرد: استکبار جهانی در جای‌جای کشور و منطقه به ایجاد فساد در قالب‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی می‌پردازد، لذا می طلبد تا برنامه ی ویژه ای برای خنثی کردن آن در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه حفظ سلامت جامعه بالاترین خدمت است، گفت: مردم ایران امید باقی کشورها هستند.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در منطقه و جهان در بهترین وضعیت خود قرار دارد، تصریح کرد: استکبار جهانی با تمامی تهدیدهای خود باز هم شکست خواهد خورد، و این شکست نیازمند طرح، کار، برنامه، زمان‌بندی و دلسوزی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی محرم و صفر را فرصتی نه‌تنها برای شیعیان و مسلمانان بلکه غیرمسلمانان دانست و ادامه داد: در برخی موارد حتی غیرمسلمانان پابه‌پای مسلمانان و حتی جلوتر از مسلمانان حرکت می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) در همه دل‌ها جای دارد، و باید از محرم و صفر به بهترین شکل ممکن استفاده کرد، ابراز داشت: باید کربلای 61 هجری که در واقع کربلای جهان است را با ظلم‌های امروزی در قالب سخنرانی، نوحه و هر شیوه عزاداری گره زد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برخواسته از محرم و صفر است و این معجزه را محرم و صفر ایجاد کرده، یادآور شد: چهل سال است که جمهوری اسلامی مراحل را از چارچوب مرزهای خاکی گذرانده و سرنوشت را در منطقه رقم زده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به خواب‌های آشفته دشمن اشاره و تبیین کرد: خواب‌های دشمن هرگز تعبیر نخواهد شد و لازمه این تعبیر نشدن ارائه طرح‌های کارشناسی و راهکار مقابله با آن است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران مشکلات بسیار سخت‌تر را از پیش راه برداشته است، ادامه داد: اگر در مقابل کفر و نفاق، ایثار و از خودگذشتگی صورت گیرد اما از آن نگهداری نشود، همه چیز از بین خواهد رفت.

وی با بیان اینکه جامعه‌ای می‌تواند سلامت و فضیلت را حفظ کند که با چشم باز آن را نگهداری کند، عنوان کرد: در گذشته تاریخ و صحنه‌های میدانی مشاهده شده هر جا امر به معروف و نهی از منکر ضعیف شد آسیب‌ها و فسادها تمام ارزش‌ها را نابود کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی قتل‌عام مردم آندلس را جزو فجیع‌ترین قتل‌عام‌های تاریخ دانست و ابراز داشت: استکبار جهانی شهرها و کشورهای اسلامی را تخریب، مسلمانان را آواره و به اسم مسلمان، مسلمانان را می‌کشند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به کنفرانس کشورهای اسلامی، مطرح کرد: 40 تا 50 کشور به اصطلاح اسلامی دور هم نشسته و فقط از دور نظاره‌گر هستند و این در صورتی است که در کشورهای اسلامی قتل و عام، آوارگی، غارت و تخریب صورت می‌گیرد.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا به وجود آمده و این مسأله ساده‌ای نیست، بلکه معجزه تاریخ است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در پایان با اشاره به برگزاری کنگره ملی دو هزار شهید خراسان‌جنوبی، گفت: این کنگره صرف برگزاری یک مراسم نیست، باید شرح حال شهدا را بخوانیم و بدانیم شهدا برای انقلاب اسلامی چگونه از مال و جان خود گذشتند.

انتهای پیام/ط

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha