شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
معاونت تهذیب

حوزه/ گروه مجازی معاونت تهذیب استان ها با هدف تعامل و هم افزایی بیشتر صف و ستاد بر روی پیام رسان داخلی « بله » فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، راه اندازی این گروه در بستر فضای مجازی بنا بر سیاست جدید معاونت تهذیب و با هدف ارتقای سطح همکاری و تعامل با صف و ستاد، هم افزایی و اطلاع رسانی از فعالیت های صورت گرفته از سوی معاونت های استانی، اعلام بخشنامه ها و ابلاغیه های معاونت، پاسخگویی به مطالبات فوری صف از ستاد یا ستاد از صف، ارزیابی فرایند فعالیت های معاونت های استانی می باشد.

این گزارش می افزاید: این گروه صرفاً با حضور معاونین تهذیب حوزه های استانی و برخی از مدیران ستادی معاونت تهذیب تشکیل شده است.

اطلاع رسانی از فعالیت های معاونین استانی، اجرای ابلاغیه ها و بخشنامه های ستاد در حوزه های استانی و آگاهی بخشی از فعالیت های معاونت تهذیب(ستاد) از نکات اصلی راه اندازی این گروه مجازی می باشد.

قابل توجه همکاران تهذیبی؛ با توجه به پیش بینی ارائه مطالب مختلف و متنوع از سوی معاونین استانی و ستاد، اخبار گروه هر 72 ساعت بر روی سرور ذخیره سازی و از روی صفحه گروه پاک می شود.

لازم به ذکر است: آنچه به زودی معاونین تهذیب مدارس علمیه و طلاب معزز حوزه های علمیه شاهد آن خواهند بود؛ راه اندازی « گروه مجازی معاونین تهذیب مدارس علمیه سراسرکشور»، « کانال معاونت تهذیب به منظور اطلاع رسانی از فعالیت های معاونت و ارائه نکات اخلاقی، تربیتی و تهذیبی)» و همچنین «سیستم انتقادات و پیشنهادات معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه از طریق تلفن پاسخگو، سایت معاونت، پست الکترونیکی و شبکه های مجازی» به زودی راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha