شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اشرفی شاهرودی و رهبر انقلاب

حوزه/ حضرت آقا، آقاست و هر خواسته‌ای که داشتم با آقایی تمام بیشتر از آن را عطا فرمودند. شجاعت حضرت آقا همچون شجاعت امام خمینی(ره) خاص است و این به علت تقوا و تقرب این بزرگواران به خداست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شاهرود، آیت‌الله مرتضی اشرفی شاهرودی، از اساتید درس خارج فقه و اصول و عضو شورای حوزه علمیه استان سمنان دیشب درگذشت. این استاد فرهیخته حوزه چندی پیش در گفتگو با خبرگزاری حوزه ضمن اشاره به دیدار خود با مقام معظم رهبری به آسیب ها و مشکلاتی که در حوزه های علمیه وجود دارد پرداخته بود. متن گفتگو  برای اول بار منتشر می شود .

آیت‌الله اشرفی شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شاهرود، با اشاره به دیدار خود با رهبر انقلاب اظهار داشت: دردیداری که با مقام معظم رهبری داشتم،خبر آیت‌الله تاشی و حجت‌الاسلام مظفری را از من جویا شدند و به خدمتشان عرض کردم که هر دو به رحمت خدا نائل شده‌اند و گفتم از چهار نفری که بودیم، «مرحوم حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی نماینده اسبق شاهرود در مجلس، مرحوم آیت‌الله تاشی، مرحوم حجت‌الاسلام مظفری و بنده» فقط بنده مانده‌ام.

عضو شورای حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند خدا شما را حفظ و ایشان را غریق رحمت کند.

وی ادامه داد: حضرت آقا، آقاست و هر خواسته‌ای که داشتم با آقایی تمام بیشتر از آن را عطا فرمودند.

آیت‌الله اشرفی شاهرودی افزود: رهبر معظم انقلاب علاوه بر مرجعیت شاخصه‌های دیگری هم دارد که تمامش در رهبر معظم انقلاب جمع شده است.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه با ذکر خاطره‌ای از امام راحل، اظهار کرد: شجاعت حضرت آقا همچون شجاعت امام خمینی(ره) خاص است و این به علت تقوا و تقرب این بزرگواران به خداست.

وی خاطرنشان کرد: من مراجع بزرگی را از نزدیک زیارت کرده‌ام، اما ویژگی‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری منحصربه‌فرد است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha